تصویر گوشی ال جی G7 ThinQ از زوایای مختلف؛ دکمه پاور بعد از مدت ها جابه جا شد

رسانه کلیک - ال جی در آینده نزدیک از پرچمدار بعدی خود رونمایی می کند. به تازگی تصویر ال جی G7 ThinQ در اینترنت منتشر شده که ما را با طراحی آن آشنا می کند.

تصویر گوشی ال جی G7 ThinQ از زوایای مختلف؛ دکمه پاور بعد از مدت ها جابه جا شد

در هفته آینده ال جی به صورت رسمی از پرچمدار جدید خود، ال جی G7 ThinQ رونمایی می کند. تا به امروز اطلاعات و رندرهای زیادی در رابطه با این محصول منتشر شده است. با این وجود به تازگی تصویر ال جی G7 ThinQ در اینترنت حضور پیدا کرده است.

امروز ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای فناوری تصاویری جدید از پرچمدار آینده ال جی منتشر کرده است. تصویر ال جی G7 ThinQ طراحی این دستگاه را در تمامی زوایا نشان می دهد.

در گذشته شایعات به استفاده از برش نمایشگر در این دستگاه اشاره کرده بودند و حتی رندرهای منتشر شده از G7 ThinQ نیز مجهز به این ویژگی بودند ( برش نمایشگر ال جی G7 ThinQ در رندری جدید به نمایش گذاشته شد ).

بر اساس تصاویر جدید ال جی G7 ThinQ در سمت راست به دکمه پاور مجهز شده است و در سمت چپ این دستگاه دکمه های تنظیم صدا و دکمه مربوط به گوگل اسیستنت قرار گرفته اند. بعد از مدت ها ال جی تصمیم گرفته دکمه پاور را از پنل پشتی به کناره دستگاه منتقل کند.

[lightgallery images="164981,164983"]

در بخش پشتی این دستگاه شاهد حضور دوربین اصلی دوگانه، فلاش LED، فوکوس لیزری و عبارت «G7 ThinQ» هستیم ( دوربین ال جی G7 ThinQ به دو سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز می شود ). انتظار می رود پرچمدار آینده این برند کره ای به نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن 2880 × 1440 پیکسل مجهز شود.

قدرت ال جی G7 ThinQ را چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 تامین خواهد کرد. این دستگاه در نسخه پایه خود به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود ( گوشی ال جی G7 ThinQ را در رنگ های رسمی مشاهده کنید ).

ال جی در نظر دارد در تاریخ 2 مه مراسمی را در شهر نیویورک برای رونمایی از G7 ThinQ برگزار کند. بنابراین برای ملاقات با پرچمدار آینده ال جی باید تا این تاریخ صبر کنیم.

ارسال نظر