با 7 قابلیت برتر ال جی G7 ThinQ آشنا شوید

رسانه کلیک - ال جی جی 7 تین کیو در گذشته نه چندان دور به صورت رسمی معرفی شد. در این مطلب به بیان ویژگی های برتر این دستگاه می پردازیم.

با 7 قابلیت برتر ال جی G7 ThinQ آشنا شوید

گوشی ال جی جی 7 تین کیو با جدیدترین قطعات سخت افزاری چند وقت پیش به صورت رسمی معرفی شد ( ال جی G7 ThinQ رونمایی شد ). این گوشی هوشمند از ویژگی های جذابی بهره می برد. در این مطلب به معرفی بهترین قابلیت های این محصول می پردازیم، با کلیک همراه باشید.

اسپیکر Boom-box

ال جی در جدیدترین پرچمدار خود از اسپیکر در اطراف نمایشگر استفاده نکرده است با این حال صدای تولیدی توسط اسپیکر این دستگاه حجم بالایی دارد. در حقیقت ال جی جی 7 تین کیو دارای یکی از قدرتمندترین اسپیکرها در دنیای گوشی های هوشمند است.

این پرچمدار از محفظه رزونانس بهره می برد که حجم صدای تولیدی و همچنین عمق آن را افزایش می دهد. اگر کاربر انگشت خود را بر روی اسپیکر این دستگاه قرار دهد به خوبی هوای خروجی از آن را حس می کند. صدای تولیدی توسط اسپیکر این دستگاه شفافیت بسیار بالایی دارد.

روشنایی بالای نمایشگر

برخلاف اکثر پرچمداران بازار ال جی از پنل OLED در جدیدترین پرچمدار خود استفاده نکرده است. ال جی جی 7 تین کیو به نمایشگر +MLCD مجهز شده که حداکثر روشنایی برابر با 1000 نیت دارد.

استفاده از این پنل باعث می شود که علاوه بر افزایش روشنایی، مصرف انرژی نیز کاهش پیدا کند ( نمایشگر +MLCD در گوشی ال جی G7 ThinQ پرچمداران بازار را به زانو در می آورد ).

ثبت تصاویر پرتره

ثبت تصاویر پرتره در ال جی G7 ThinQ در مقایسه با دیگر محصولات متفاوت است. حالت پرتره این گوشی هوشمند یک نقشه تهیه می کند و به کاربر اجازه می دهد عمق تصویر را تنظیم کند. کاربر علاوه بر زمان ثبت تصویر می تواند پس از گرفتن عکس نیز عمق زمینه را مشخص کند.

این ویژگی در دوربین سلفی ال جی جی 7 تین کیو نیز حضور دارد. در حال حاضر دو گوشی هوشمند آیفون X و پیکسل 2 از این قابلیت در دوربین سلفی خود بهره می برند.

دوربین مجهز به هوش مصنوعی

مانند بسیاری از پرچمدارانی که در حال حاضر در بازار به فروش می رسند، دوربین ال جی جی 7 تین کیو نیز قادر به تشخیص صحنه به صورت خودکار است. این گوشی هوشمند قادر به تشخیص 18 صحنه مختلف است. ال جی برای هر صحنه 4 فیلتر مختلف در نظر گرفته است.

در حالت پرو کاربران به تنظیمات دستی زیادی دسترسی دارند و می توانند با توجه به سلیقه خود تصاویر را ثبت کنند.

دکمه گوگل اسیستنت

در حالی که سامسونگ در محصولات خود دکمه بیکسبی قرار داده و گوگل گوشی های خود را به قابلیت Active Edge مجهز کرده، ال جی جی 7 تین کیو دارای دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت است.

ال جی اعلام کرده که در آینده ویژگی های بیشتری را برای این دکمه در نظر می گیرد و بروزرسانی های نرم افزاری برای آن عرضه می کند.

استاندارد IP68

در حال حاضر اکثر پرچمداران موجود در بازار از استاندارد IP برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بهره می برند. در همین راستا گوشی ال جی جی 7 تین کیو از استاندارد IP68 بهره می برد.

با توجه به این استاندارد کاربران می توانند توسط گوشی خود در زیر آب عکس برداری کنند و حتی در زیر دوش با آن موسیقی گوش کنند. در حالی که بسیاری از محصولات دارای استاندارد IP68 هستند، استفاده از آن در G7 ThinQ برای کاربران خوشایند است.

تنظیمات برش نمایشگر

ال جی G7 ThinQ دارای برش نمایشگر همانند برخی از محصولات اندرویدی موجود در بازار است. ال جی برای این بخش از صفحه نمایش پرچمدار خود تنظیمات زیادی در نظر گرفته است. کاربر می تواند توسط تنظیمات این برش را مخفی کند.

در رابطه با ویژگی های گوشی ال جی جی 7 تین کیو چه فکری می کنید؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران وب‌سایت در میان بگذارید.

ارسال نظر