گوشی هوشمند ال جی جی 7 در دو نسخه مجهز به نمایشگر LCD و OLED معرفی می شود

رسانه کلیک - در کنگره جهانی موبایل 2018 از گوشی هوشمند ال جی جی 7 رونمایی نشد. بر اساس جدیدترین گزارشات این دستگاه در دو نسخه مجهز به پنل LCD و OLED در آینده معرفی و روانه بازار می شود.

گوشی هوشمند ال جی جی 7 در دو نسخه مجهز به نمایشگر LCD و OLED معرفی می شود

به تازگی گزارشی منتشر شده که به رونمایی از گوشی هوشمند ال جی جی 7 در اواخر ماه آینده میلادی اشاره می کند. بر اساس این گزارش پرچمدار آینده ال جی در ماه مه روانه بازارهای جهانی می شود. علاوه بر این گزارش شاهد انتشار گزارش جدیدتری از کشور کره جنوبی نیز هستیم.

بنابر این گزارش جدید گوشی هوشمند ال جی جی 7 در دو نسخه روانه بازار خواهد شد. یکی از این دو نمونه به پنل LCD و دیگری به پنل OLED مجهز می شود. اپل در سال 2017 از این استراتژی استفاده کرد و از بین سه آیفونی که معرفی کرد تنها آیفون ایکس به پنل OLED مجهز است.

تا به امروز چندین رندر از گوشی هوشمند ال جی جی 7 در فضای اینترنت منتشر شده است که به طراحی مشابه این دستگاه با آیفون X اپل اشاره می کند ( رندرهای گوشی هوشمند ال جی G7 منتشر شد؛ کپی برابر اصل آیفون ایکس ).

بر اساس گفته منابع صنعتی نسخه های مختلف این محصول تنها در نوع نمایشگر با هم تفاوت دارند و مشخصات فنی آن ها یکسان است. نسخه مجهز به نمایشگر OLED نسبت به نمونه دیگر قیمت بالاتری خواهد داشت.

در گذشته گزارشاتی منتشر شده بود که به استفاده از نمایشگر +MLCD در گوشی هوشمند ال جی جی 7 اشاره می کرد. در حالی که روشنایی این پنل به 800 نیت می رسد، این فناوری باعث می شود که مصرف انرژی کاهش پیدا کند.

ال جی به تازگی اعلام کرده که به جای معرفی محصولات جدید سعی دارد که عمر محصولات موجود در بازار خود را افزایش دهد، در همین راستا از گوشی هوشمند ال جی G7 در سه ماهه دوم 2018 رونمایی می کند.

در کنگره جهانی موبایل 2018 این شرکت کره ای از ال جی V30S ThinQ و +V30S ThinQ پرده برداری کرد ( گوشی ال جی V30S ThinQ به صورت رسمی معرفی شد ).

بر اساس شایعات گوشی هوشمند ال جی جی 7 به پردازنده اسنپدراگون 845، دوربین اصلی دوگانه 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.6 و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود ( مشخصات و قیمت گوشی هوشمند ال جی G7 لو رفت ).

ارسال نظر