نمایشگر گوشی ال جی G8 به پنل LCD با رزولوشن 4K مجهز می شود

رسانه کلیک - ال جی در گذشته نه چندان دور از G7 ThinQ رونمایی کرد؛ با این حال اطلاعاتی در رابطه با نمایشگر ال جی G8 در فضای مجازی منتشر شده است.

نمایشگر گوشی ال جی G8 به پنل LCD با رزولوشن 4K مجهز می شود

بر اساس گزارشی جدید، نمایشگر ال جی G8 از پنل LCD با رزولوشن 4K بهره می برد. این اطلاعات توسط یک منبع چینی منتشر شده است. در این گزارش اشاره دقیقی به علت استفاده از رزولوشن 4K برای نمایشگر ال جی G8 نشده است.

سونی در سال 2015 از اولین گوشی مجهز به پنل 4K در دنیا، اکسپریا Z5 پریمیوم رونمایی کرد. در حال حاضر اکثر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند خود را به نمایشگر با رزولوشن 1440p و 2160p مجهز می کنند.

افزایش رزولوشن نمایشگر مورد استفاده در اسمارت فون ها باعث می شود که کاربران در هنگام استفاده از برنامه های واقعیت مجازی تجربه بهتری داشته باشند. به نظر می رسد ال جی قصد دارد برای استفاده از تمامی ویژگی های پلتفرم Daydream گوگل در سال 2019 پرچمدار آینده خود را به نمایشگر 4K مجهز کند.

گوشی های پرچمدار کنونی از طراحی تمام صفحه بهره می برند که برخی از آن ها دارای برش نمایشگر هستند. این محصولات به علت نحوه طراحی و نسبت تصویر 18:9 و 19:9 از رزولوشن +QHD بهره می برند.

در این شایعه به استفاده از نمایشگر 4K در پرچمداران آینده سامسونگ، گلکسی S10 و گلکسی اس 10 پلاس نیز اشاره شده است ( گلکسی S10 سامسونگ به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود ). این شرکت کره ای در نیمه اول سال آینده میلادی از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند.

در حالی که سامسونگ اکثر اسمارت فون های تولیدی خود را به پنل سوپر امولد مجهز می کند، نمایشگر ال جی G8 دارای پنل LCD خواهد بود. به نظر می رسد ال جی قصد دارد تنها گوشی های سری V خود را به نمایشگر OLED مجهز کند. انتظار می رود این کمپانی کره ای در ماه های آینده از گوشی ال جی V40 به صورت رسمی رونمایی کند.

ارسال نظر