ال جی Q استایلوس معرفی شد؛ نمایشگر 6.2 اینچی و قلم لمسی

رسانه کلیک - ال جی Q استایلوس به همراه دو برادر خود به صورت رسمی معرفی شدند. این محصولات از صفحه نمایش 6.2 اینچی و قلم بهره می برند.

ال جی Q استایلوس معرفی شد؛ نمایشگر 6.2 اینچی و قلم لمسی

ال جی قصد دارد تعداد محصولات خود در سال 2018 را افزایش دهد. به تازگی از سری گوشی های ال جی Q استایلوس رونمایی شده است. این دستگاه ها را ال جی Q استایلوس، ال جی Q استایلوس پلاس و ال جی Q استایلوس آلفا تشکیل می دهند.

تمامی این محصولات به نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 مجهز شده اند. این دستگاه ها با توجه به بازار هدف به پردازنده های مختلف مجهز می شوند که البته هر دو دارای 8 هسته پردازشی هستند.

ال جی Q استایلوس و نسخه آلفا آن دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی هستند. نسخه پلاس این گوشی هوشمند از 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. در این گوشی های هوشمند شاهد حضور درگاه کارت حافظه خارجی هستیم.

ال جی Q استایلوس به همراه نمونه پلاس آن به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی به همراه سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز مجهز شده اند. نسخه آلفا این گوشی هوشمند ال جی از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بهره می برد. تمامی اسمارت فون های جدید ال جی دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هستند.

از راه های ارتباطی این محصولات می توان به شبکه ارتباطی 4G LTE، بلوتوث نسخه 4.2 ، GPS و پورت USB Type-C اشاره کرد. این محصولات به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند. از دیگر مشخصات این سه گوشی هوشمند می توان به سنسور اثر انگشت، قلم و استاندارد IP68 اشاره کرد.

این محصولات در دو رنگ در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر ال جی در رابطه با قیمت این گوشی های هوشمند و همچنین زمان عرضه آن ها اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

ارسال نظر