ال جی Q7 در گیک بنچ حضور پیدا کرد؛ پردازنده هلیو P10 و 4 گیگابایت رم

رسانه کلیک - ال جی Q7 به عنوان جایگزین Q6 در آینده نه چندان دور معرفی خواهد شد. این دستگاه به تازگی در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است.

ال جی Q7 در گیک بنچ حضور پیدا کرد؛ پردازنده هلیو P10 و 4 گیگابایت رم

شایعات زیادی در رابطه با ال جی Q7 منتشر شده است. در گذشته شاهد معرفی ال جی Q6 و Q8 از سوی این کمپانی کره ای بوده ایم. این دو گوشی هوشمند از مشخصات فنی ضعیف تری نسبت به G6 بهره می برند. با توجه به عرضه ال جی G7 ThinQ در ماه ژوئن انتظار می رود که این رویه ادامه پیدا کند و شاهد معرفی ال جی Q7 باشیم.

برخلاف ال جی Q6 که از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 435 بهره می برد، جایگزین آن به پردازنده تولیدی شرکت مدیاتک مجهز خواهد شد. ال جی Q7 به تازگی در گیک بنچ حضور پیدا کرده است که برخی از مشخصات آن را در اختیار ما قرار می دهد ( گوشی ال جی کیو 7 با پردازنده مدیاتک عرضه می شود ).

بر اساس GeekBench قدرت این دستگاه را پردازنده هلیو P10 با فرکانس پایه 1.51 گیگاهرتز تامین خواهد کرد. این چیپست را 4 گیگابایت رم همراهی می کند. ال جی Q7 در گیک بنچ در بخش تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب موفق به کسب امتیاز 630 و 2322 شده است.

ال جی این محصول خود را به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 مجهز خواهد کرد. تا به امروز تصویر و یا رندری از این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر نشده است بنابراین نمی توان در رابطه با طراحی این اسمارت فون اظهار نظری کرد. با این وجود انتظار می رود که این دستگاه به برش نمایشگر مجهز شود.

به تازگی ال جی نام تجاری «Q Note» را به ثبت رسانده است. با توجه به این موضوع امکان دارد ال جی از دو گوشی هوشمند مختلف رونمایی کند که یکی از آن ها به قلم مجهز شود.

سال گذشته ال جی Q6 در ماه جولای معرفی و در ماه آگوست روانه بازار شد. به احتمال زیاد ال جی امسال نیز از چنین زمان بندی پیروی کند. در نهایت انتظار می رود که ال جی Q7 قیمتی نزدیک به 300 دلار داشته باشد.

ارسال نظر