گوشی ال جی Q7 با پردازنده مدیاتک عرضه می شود

رسانه کلیک - انتظار می رود که گوشی ال جی Q7 در آینده نزدیک معرفی شود. بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده قدرت این دستگاه را پردازنده مدیاتک تامین خواهد کرد.

گوشی ال جی Q7 با پردازنده مدیاتک عرضه می شود

ال جی در حال توسعه دستگاه جایگزین ال جی Q6 است. در ماه جولای 2017 از ال جی Q6 رونمایی شد. در این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 435 استفاده شده است. بر اساس جدیدترین گزارش مدل جایگزین این اسمارت فون، ال جی Q7 به پردازنده تولیدی شرکت مدیاتک مجهز می شود.

ال جی Q6 در نسخه های Q6 پلاس و Q6 آلفا از چیپست تولیدی شرکت اسنپدراگون بهره می برند. با این وجود گزارش جدید به این موضوع اشاره می کند که ال جی Q7 قدرت خود را توسط پردازنده کمپانی مدیاتک تامین می کند. برخلاف انتظارات اولیه در این دستگاه از پردازنده مدیاتک هلیو P60 استفاده نمی شود.

اطلاعات جدید توسط افشاگر معروف با حساب کاربری rquandt منتشر شده است. بر اساس توییت rquandt گوشی ال جی Q7 با کد LM-Q610 به پردازنده مدیاتک مجهز می شود که البته این پردازنده هلیو P60 نخواهد بود. ال جی تصمیم گرفته در محصول آینده خود از یک چیپست قدیمی تر مدیاتک استفاده کند.

در بازار پردازنده های میان رده زیادی وجود دارند که مدیاتک آن ها را تولید کرده است. ال جی می تواند یکی از آن ها را در اسمارت فون آینده خود مورد استفاده قرار دهد. یکی از این پردازنده ها مدیاتک هلیو P23 بوده که قدرت مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

اگر ال جی خواهان استفاده از پردازنده قدرتمندتری نسبت به هلیو P60 باشد می تواند پردازنده هلیو X23 را در گوشی هوشمند بعدی خود به‌کار گیرد.

انتظار می رود در آینده نزدیک ال جی از گوشی هوشمند Q7 رونمایی کند. به نظر می رسد ال جی علاوه بر نسخه عادی، ال جی Q7 استایلوس (LM-Q710) را نیز معرفی کند. به احتمال زیاد این محصولات ابتدا در بازارهای آسیایی به فروش برسند.

ارسال نظر