ال جی Q7 و Q7 پلاس مجهز به نمایشگر بدون حاشیه معرفی شد

رسانه کلیک - کمپانی ال جی از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. ال جی Q7 و Q7 پلاس به همراه Q7 آلفا از نمایشگر بدون حاشیه بهره می برند.

ال جی Q7 و Q7 پلاس مجهز به نمایشگر بدون حاشیه معرفی شد

پس از انتشار چندین گزارش ال جی از محصولات جدید خود از سری Q رونمایی کرد. گوشی ال جی Q7 و Q7 پلاس به همراه Q7 آلفا در کره جنوبی معرفی شدند ( ال جی Q7 در گیک بنچ حضور پیدا کرد؛ پردازنده هلیو P10 و 4 گیگابایت رم ). در حال حاضر قیمت این محصولات از سوی ال جی مشخص نشده است.

این کمپانی کره ای تصمیم دارد در ماه آینده میلادی این سه دستگاه را در بازارهای اروپایی، آمریکای شمالی، آفریقای جنوبی و آسیا به فروش برساند. در حالی که گوشی های ال جی Q7 و Q7 پلاس در رنگ های آبی، مشکی و اسطوخودوسی در اختیار خریداران قرار می گیرد، Q7 آلفا با رنگ آبی به فروش می رسد.

در هر سه اسمارت فون جدید ال جی از نمایشگر 5.5 اینچی بدون حاشیه استفاده شده است که از رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 بهره می برند. قدرت این محصولات را یک پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 1.5 یا 1.8 گیگاهرتز تامین می کند. فرکانس این چیپست با توجه به بازار هدف متفاوت است.

در حالی که ال جی Q7 و Q7 آلفا از 3 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برند، ال جی Q7 پلاس دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. در پشت این گوشی های هوشمند سنسور اثر انگشت خودنمایی می کند.

ال جی تصمیم گرفته در ال جی Q7 و Q7 آلفا از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی استفاده کند و Q7 پلاس را به دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز کند. ال جی Q7 و Q7 پلاس با توجه به بازار هدف از دوربین سلفی 8 و یا 5 مگاپیکسلی بهره می برند و Q7 آلفا نیز به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است.

این دستگاه ها همانند پرچمدار این کمپانی کره ای از هوش مصنوعی در دوربین خود بهره می برند. از دیگر مشخصات این محصولات می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ارسال نظر