نسخه پلاس گوشی ال جی Q8 در دو مدل عرضه می شود

رسانه کلیک - به نظر می رسد گوشی ال جی Q8 پلاس که در نقش یک محصول اقتصادی ایفای نقش می کند، در آینده نزدیک معرفی و وارد بازار شود.

نسخه پلاس گوشی ال جی Q8 در دو مدل عرضه می شود

سری Q گوشی های ال جی به عنوان محصولاتی مقرون به صرفه همواره معروف بوده اند. اولین گوشی هایی که در این سری معرفی شد، Q6 و Q8 بودند که به عنوان نسخه ارزان قیمت G6 و V20 به حساب می آمد. اخیرا نیز شرکت کره ای یاد شده تلفن هوشمند Q7 را در سه مدل مختلف رونمایی کرد تا افرادی که به دلیل مشکل مالی قادر به خرید گوشی G7 نیستند، آن را تهیه کنند.

حالا به نظر می رسد مسئولان شرکت کره ای مذکور در تدارک آن هستند تا گوشی ال جی Q8 پلاس را به عنوان نسخه ارزان قیمت تلفن هوشمند V30 معرفی کنند. چنین خبری بر اساس لیست KCC که اخیرا در اختیار رسانه ها قرار گرفته، منتشر شده است که گوشی LG Q8 پلاس را در دو مدل جداگانه با کدنام های LM-Q815S و LM-815L نشان می دهد.

گوشی ال جی Q8 پلاس امروز در لیست دستگاه هایی که مورد پشتیبانی گوگل پلی هستند نیز قرار گرفت و همین موضوع نیز می تواند مهر تأییدی بر وجود آن باشد. مدل اولیه با کدنام LM-Q815S چندی پیش توانست گواهی تأیید Wi-Fi را دریافت کند. در کنار موارد یاد شده، بد نیست بدانید که متأسفانه هیچ یک از مشخصات سخت افزاری محصول نام برده تاکنون درز پیدا نکرده است.

گوشی ال جی Q8 پلاس

نسخه اصلی گوشی Q8 از بدنه فلزی، نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 2560 × 1440، نمایشگر همیشه روشن 1.8 اینچی با رزولوشون 160 × 1440 برای نمایش نوتیفیکیشن ها، پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 820، چهار گیگابایت رم، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی برخوردار است و گواهی IP67 نیز در زمینه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار برای آن صادر شده است.

ارسال نظر