V30 همراه با اندروید اوریو به دست مشتری می‌رسد

رسانه کلیک - ال جی همیشه در زمینه ارائه آپدیت برای سیستم عامل محصولاتش سرعت عمل بالایی از خود نشان داده و این بار قرار است پرچمدار این شرکت، ال جی v30 اندروید اوریو را پوشش دهد.

V30 همراه با اندروید اوریو به دست مشتری می‌رسد

کاربران LG V30 در کره جنوبی قادر خواهند بود سیستم عامل جدید گوگل، اندروید اوریو، را قبل از عرضه رسمی دریافت کنند.

کاربرانی که از جدیدترین گوشی پرچمدار ال جی استفاده می‌کنند، می‌توانند از طریق Quick Help app، اپلیکیشن خدمات پس از فروش این شرکت، با لمس کردن روی بنر تبلیغی LG OS ظاهر شده روی صفحه نمایش گوشی جهت نصب این آپدیت اقدام کنند.

ال جی همیشه یکی از سازندگانی است که آخرین آپدیت‌های سیستم‌ عامل را به سرعت در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این شرکت در طول ماه آتی نوتیفیکیشن این آپدیت را به کاربرانش ارسال می‌کند و سپس به طور خودکار، سیستم عامل کاربران به روز خواهد شد.

کاربران می‌توانند نظرات خود را در صفحه فروم این اپلیکیشن ارائه کنند. ال جی می‌گوید به هنگام عرضه رسمی این سیستم عامل نظرات کاربران برای اعمال آخرین تغییرات روی سیستم عامل اندرویدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از طرفی، گوگل نسخه اندروید ۸٫۱ را در گوشی‌های نکسوس در آمریکا کمی قبل از عرضه عمومی آن در ماه دسامبر برای توسعه دهندگان ارائه کرده است.

ال جی V30 جدا از مشخصات فوق‌العاده‌‌اش، به شدت از سامسونگ گلکسی S8 در تعداد فروش در کره جنوبی عقب است.

شایان ذکر است؛ ضررهای مالی بخش موبایل ال جی به نوعی در فصل سوم امسال کمتر شده است و حداقل ۱۰ فصل دیگر نیاز است تا ال جی بتواند به یک ثبات مالی دست پیدا کند.

ارسال نظر