V30 اولین گوشی هوشمند با دیافراگم دوربین f/1.6

رسانه کلیک – ال جی V30 اولین گوشی هوشمندی است که دوربین آن با لنز مجهز به دیافراگم ۱٫۶/f عرضه می‌شود؛ با این حال مشکلاتی در سیستم نرم‌افزاری عکس ال‌جی V30 به چشم می خورد.

V30 اولین گوشی هوشمند با دیافراگم دوربین f/1.6

گوشی هوشمند ال‌جی V30 هفته پیش در نمایشگاه IFA معرفی شد. پرچم‌دار ال‌جی با مشخصات خوبی عرضه‌شده است و می‌توان آن را به‌عنوان یک گوشی هوشمند قدرتمند شناخت.

از سال ۲۰۱۵ دوربین در گوشی‌های هوشمند سری V ال‌جی حرف اول را می‌زند. اما ال‌جی V30 با بقیه گوشی‌های هوشمند تفاوت دارد؛ چرا که برای اولین بار گوشی هوشمندی با دیافراگم ۱٫۶ عرضه‌شده است. سنسور این گوشی هوشمند در بازترین حالت ممکن قرار دارد و تاکنون دوربینی که دارای این اندازه گشودگی لنز باشد، عرضه نشده است. بیشتر سنسور دوربین گوشی‌های هوشمند با دیافراگم‌های ۲ و ۱٫۷ عرضه‌شده‌اند.

گفتنی است؛ دیافراگم وسیع به کاربر این امکان را می‌دهد در شب عکس‌های بهتری بگیرد.

در این میان همه‌چیز بدون اشکال پیش نمی‌رود و ایرادها و باگ‌هایی در سیستم نرم‌افزاری ال‌جی V30 مشاهده‌ شده است. پس از عکاسی با دوربین اصلی، دوربین اطلاعات دیافراگم ۱٫۶ را به کاربر نشان می‌دهد، ولی پس‌ از اینکه عکس به گالری یا گوگل فوتو منتقل می‌شود، دیافراگم ۱٫۶۹ نمایش داده می‌شود. ممکن است یک باگ نرم‌افزاری باعث بروز این مشکل شود که انتظار می‌رود ال‌جی به‌روزرسانی برای برطرف کردن این مسئله ارائه دهد.

ال‌جی V30 لنز با دیافراگم f/1.6 می‌آید

البته این موضوع نمی‌تواند قابلیت‌های ال‌جی V30 را زیر سؤال ببرد. دوربین‌های سری V ال‌جی از قدرت خوبی برخوردار هستند و کاربران با مشکل جدی مواجه نخواهند شد.

ارسال نظر