گوشی ال جی V35 ThinQ به FCC راه یافت

رسانه کلیک - بر اساس گزارش ها، گوشی ال جی V35 ThinQ برای یکی از اپراتورهای مخابراتی ایالات متحده معرفی می شود. این دستگاه به تازگی در وب سایت FCC رویت شده است.

گوشی ال جی V35 ThinQ به FCC راه یافت

تقریبا از یک ماه پیش شاهد انتشار اطلاعاتی در رابطه با ال جی V35 ThinQ در فضای مجازی هستیم. در همین راستا هفته گذشته گزارش جدیدی از این دستگاه منتشر شد. بر اساس این گزارش جدید محصول آینده ال جی به صورت انحصاری برای اپراتور مخابراتی AT&T توسعه می یابد.

گفته می شود مشخصات فنی این محصول جدید در مقایسه با ال جی V30S ThinQ با بهبود کمی همراه خواهد بود ( گوشی ال جی V30S ThinQ به صورت رسمی معرفی شد ). اپراتور مخابراتی AT&T جدیدترین پرچمدار ال جی، G7 ThinQ را عرضه نخواهد کرد بنابراین گوشی ال جی V35 ThinQ به عنوان جایگزین در اختیار مشتریان این اپراتور قرار می گیرد ( ال جی G7 ThinQ رونمایی شد ).

به تازگی یک گوشی هوشمند با برند ال جی در FCC حضور پیدا کرده است. این دستگاه دارای شماره مدل LM-V350EM بوده که این موضوع به معنای آن است که محصول آینده ال جی، V35 ThinQ نام دارد. مشخصات سخت افزاری این دستگاه توسط FCC منتشر نشده است.

در صورتی که گزارش های گذشته حقیقت داشته باشند این محصول جدید از نظر سخت افزاری تفاوت چندانی با ال جی V30S ThinQ نخواهد داشت و تنها به دوربین اصلی باکیفیت‌تری مجهز می شود ( قیمت بالاتر گوشی ال جی V30S ThinQ نسبت به گلکسی S9 خبرساز شد ).

گفته می شود این دستگاه دارای دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی است. به احتمال زیاد در این دستگاه از هوش مصنوعی استفاده خواهد شد.

با توجه به حضور گوشی ال جی V35 ThinQ در FCC انتظار می رود در آینده نزدیک با این پرچمدار ملاقات کنیم، البته شایعات در گذشته به معرفی این دستگاه در مرداد ماه اشاره کرده بودند ( رندرهای ال جی V35 ThinQ خبرساز شد؛ احتمال معرفی گوشی در 19 مرداد ).

ارسال نظر