رندرهای ال جی V35 ThinQ خبرساز شد؛ احتمال معرفی گوشی در 19 مرداد

رسانه کلیک - به تازگی رندرهایی از ال جی V35 ThinQ منتشر شده است که طراحی این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد.

رندرهای ال جی V35 ThinQ خبرساز شد؛ احتمال معرفی گوشی در 19 مرداد

در ماه گذشته گزارشی از وب‌سایت Android Headlines منتشر شده بود که به ال جی V35 ThinQ اشاره می کرد. در این گزارش اعلام شده بود که این کمپانی کره ای علاوه بر توسعه ال جی G7 ThinQ و ال جی V40 به دنبال توسعه یک گوشی هوشمند دیگر با کدنام Emma است. در حقیقت Emma کدنام ال جی V35 ThinQ است.

امروز وب‌سایت Android Headlines رندرهایی را از این دستگاه منتشر کرده است. این رندرها طراحی ال جی V35 ThinQ را در اختیار ما قرار می دهد. این گوشی هوشمند به نمایشگر بدون حاشیه با نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود. انتظار می رود در این محصول از صفحه نمایش 6.0 اینچی با فناوری OLED استفاده شود.

به احتمال زیاد پنل مورد استفاده در این مدل نسبت به نمایشگر P-OLED ال جی V30 متفاوت باشد. بر اساس گزارش ها رزولوشن نمایشگر ال جی V35 ThinQ برابر با +QHD است و نسبت تصویر به بدنه در این محصول به 80 درصد می رسد.

در بخش پشتی این دستگاه شاهد حضور دوربین اصلی دوگانه با چیدمان افقی هستیم. انتظار می رود در این دستگاه همانند ال جی G7 ThinQ از سنسورهای 16 مگاپیکسلی استفاده شود ( ال جی G7 ThinQ رونمایی شد ). شایعات به حضور هوش مصنوعی در دوربین این اسمارت فون اشاره می کنند.

در زیر دوربین اصلی ال جی V35 ThinQ سنسور اثر انگشت آن خودنمایی می کند. این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی و خاکستری معرفی خواهد شد. در ایالات متحده آمریکا اپراتور مخابراتی AT&T ال جی G7 ThinQ را عرضه نمی کند بنابراین این گزارش به فروش انحصاری ال جی V35 ThinQ توسط این اپراتور در آمریکا اشاره می کند.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان معرفی این دستگاه منتشر نشده است. در این رندر شاهد تاریخ 10 آگوست بر روی صفحه اصلی دستگاه هستیم. این احتمال وجود دارد که ال جی از این گوشی هوشمند در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) رونمایی کند.

ارسال نظر