مشخصات کامل گوشی ال جی V35 ThinQ به رسانه ها کشید!

رسانه کلیک - تا به امروز چندین گزارش از ال جی وی 35 تین کیو (V35 ThinQ) منتشر شده و امروز شاهد افشای تمامی مشخصات فنی این دستگاه هستیم.

مشخصات کامل گوشی ال جی V35 ThinQ به رسانه ها کشید!

در ماه گذشته میلادی، مشخصات اصلی گوشی ال جی وی 35 تین کیو در فضای مجازی منتشر شده بود. با این وجود برخی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند برای ما نامشخص بود. به تازگی تمامی مشخصات فنی این محصول در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات جدید گوشی ال جی وی 35 تین کیو دومین گوشی هوشمند این برند کره ای با چیپست اسنپدراگون 845 خواهد بود. در گذشته نه چندان دور ال جی از جدیدترین پرچمدار خود، G7 ThinQ به صورت رسمی رونمایی کرد ( ال جی G7 ThinQ رونمایی شد ). اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده اند خبر از مشخصات تقریبا یکسان این پرچمدار با ال جی V35 ThinQ می دهند.

گوشی ال جی V35 تین کیو به نمایشگر 6 اینچی با فناوری OLED و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز خواهد شد. قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند و در کنار آن شاهد استفاده از 6 گیگابایت رم هستیم. انتظار می رود در این گوشی هوشمند از 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شود.

محصول جدید ال جی همانند جی 7 تین کیو به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود که 300 میلی آمپر ساعت ظرفیت کمتری در مقایسه با ال جی وی 30 دارد. ال جی برای این اسمارت فون خود سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 را در نظر گرفته است.

در زمینه دوربین این دستگاه به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز می شود که با ال جی جی 7 تین کیو یکسان است.

رندرهای منتشر شده از این گوشی هوشمند خبر از طراحی مشابه این دستگاه با V30S ThinQ می دهند. به نظر می رسد ال جی تصمیم گرفته که از برش نمایشگر در V35 ThinQ استفاده نکند. این اسمارت فون به صورت انحصاری توسط اپراتور مخابراتی AT&T عرضه خواهد شد ( رندرهای ال جی V35 ThinQ خبرساز شد؛ احتمال معرفی گوشی در 19 مرداد ).

در حالی که LG V35 ThinQ توسط FCC و نمونه مشابه آن در روسیه تاییدیه دریافت کرده است، اطلاعات دقیقی در رابطه با زمان معرفی آن در اختیار ما قرار ندارد ( گوشی ال جی V35 ThinQ به FCC راه یافت ).

ارسال نظر