گوشی ال جی V40 به همراه 5 دوربین عرضه می شود!

رسانه کلیک - انتظار می رود در سال جاری میلادی از گوشی ال جی V40 رونمایی شود. شایعه ای جدید به استفاده از 5 دوربین در این دستگاه اشاره می کند.

گوشی ال جی V40 به همراه 5 دوربین عرضه می شود!

در سال های اخیر شرکت های مختلف گوشی های هوشمند خود را به دوربین اصلی دوگانه مجهز کرده اند با این حال امسال یکی از شرکت های مطرح در صنعت اسمارت فون ها تصمیم گرفت در پرچمدار خود از دوربین اصلی سه گانه استفاده کند. هواوی P20 پرو دارای دوربین اصلی سه گانه است.

هم اکنون شرکت های اپل و سامسونگ که اصلی ترین رقبای هواوی محسوب می شوند در محصولات خود از دوربین اصلی دوگانه استفاده کرده اند.

گفته می شود اپل آیفون های سال آینده خود را به دوربین اصلی سه گانه مجهز می کند و سامسونگ نیز گلکسی اس 10 را در نسخه ای به همراه دوربین اصلی سه گانه معرفی می کند ( گلکسی S10 به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود ).

امروز شایعاتی در رابطه با پرچمدار آینده ال جی در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس این گزارش گوشی ال جی V40 به 5 دوربین مجهز می شود. این دستگاه دارای دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه خواهد بود.

ال جی در سال گذشته از گوشی ال جی وی 30 رونمایی کرد و در اوایل سال جاری میلادی نسخه بهبود یافته آن، ال جی V30 ThinQ را در معرض دید عموم قرار داد. در صورتی که ال جی وی 40 به 5 دوربین مجهز شود، لقب اولین گوشی هوشمند با این ویژگی را تصاحب می کند.

بر اساس این شایعه دوربین سلفی دوگانه ال جی V40 به قابلیت فیس آنلاک همانند آیفون ایکس مجهز می شود. انتظار می رود دوربین اصلی این دستگاه دارای یک سنسور عادی، سنسوری با زاویه دید عریض و سنسوری با قابلیت تشخیص عمق برای بهبود کیفیت تصاویر ثبت شده باشد.

این شایعه به طراحی مشابه V40 با ال جی G7 ThinQ اشاره می کند. این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 845 و DAC چهارگانه مجهز می شود.

ارسال نظر