ال جی V40 با کدنام Storm در حال توسعه است

رسانه کلیک - در حالی که هنوز از گوشی ال جی G7 ThinQ رونمایی نشده، گزارش های جدید به ال جی V40 اشاره دارد. این دستگاه با کدنام Storm در دست توسعه است.

ال جی V40 با کدنام Storm در حال توسعه است

ال جی در اوایل سال جاری میلادی از گوشی V30S ThinQ به عنوان نسخه بهبود یافته V30 رونمایی کرد. به نظر می رسد این کمپانی امسال یک گوشی دیگر از سری V را معرفی کند. بر اساس گفته افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، ایوان بلس این دستگاه با کدنام «Storm» در دست توسعه قرار دارد.

برخلاف ال جی V30S ThinQ که یک نسخه بهبودیافته محسوب می شود، ال جی V40 جایگزین نسل کنونی این گوشی هوشمند خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با این دستگاه منتشر نشده است و تنها از کدنام آن اطلاع داریم.

ال جی در نظر دارد در آینده نزدیک از پرچمدار بعدی خود رونمایی کند. این برند کره ای در اوایل ماه مه ال جی G7 ThinQ را معرفی خواهد کرد. تا به امروز گزارش های زیادی در رابطه با این دستگاه منتشر شده است ( هر دو گوشی ال جی G7 و ال جی Q7 تایید شدند ).

بر اساس رندرهایی که در گذشته از ال جی G7 ThinQ منتشر شده بود این دستگاه به برش نمایشگر مشابه آیفون ایکس مجهز می شود ( برش نمایشگر ال جی G7 ThinQ در رندری جدید به نمایش گذاشته شد ). با توجه به این موضوع انتظار می رود که ال جی V40 نیز دارای برش صفحه نمایش باشد.

قدرت ال جی G7 ThinQ را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند. شایعات به استفاده از نمایشگر 6.0 اینچی با نسبت تصویر 19:9، دوربین اصلی دوگانه 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.5 و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در پرچمدار بعدی ال جی اشاره می کنند.

انتظار می رود از ال جی V40 در ماه آگوست یا سپتامبر رونمایی شود. تا زمان معرفی این دستگاه اطلاعات و شایعات زیادی در رابطه با آن منتشر خواهد شد.

ارسال نظر