ال جی V40 ThinQ موفق به کسب تاییدیه GCF شد

رسانه کلیک - ال جی در هفته های آینده از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند. به تازگی ال جی V40 ThinQ تاییدیه GCF را دریافت کرده است.

ال جی V40 ThinQ موفق به کسب تاییدیه GCF شد

بر اساس گزارش های گذشته، ال جی V40 ThinQ در اوایل ماه اکتبر سال جاری میلادی معرفی می شود. این دستگاه اخیرا با شماره مدل V405UA تاییدیه GCF را دریافت کرده است. GCF یک گروه فعال در میان اپراتورهای مخابراتی و شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند بوده که از سال 1999 فعالیت خود را آغاز کرده است.

به تازگی یک افشاگر در توییتر اطلاعات مربوط به مدارک این گوشی هوشمند را منتشر کرده که البته مشخصات فنی آن را شامل نمی شود. دریافت تاییدیه به وسیله محصولات مختلف به معنای معرفی آن ها در آینده نزدیک است.

در گذشته شایعات و گزارش ها برخی از مشخصات این گوشی هوشمند را در اختیار رسانه ها قرار داده بودند. این اسمارت فون مانند بسیاری از دستگاه های پرچمدار به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می شود.

انتظار می رود این محصول دارای نمایشگر 6.4 اینچی با فناوری P-OLED، رزولوشن +QHD و نسبت تصویر 19.5:9 باشد. این دستگاه به 6 گیگابایت رم مجهز می شود و در دو نسخه با 64/128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

گفته می شود این دستگاه اولین گوشی هوشمند ال جی با دوربین اصلی سه گانه خواهد بود. این دوربین از سنسورهای 12، 16 و 12 مگاپیکسلی بهره می برد که به ترتیب دارای دریچه دیافراگم f/1.5 و f/1.9 و f/2.4 هستند. این سنسورها دارای قابلیت تصویربرداری تله فوتو، زوم اپتیکال 2X و عکاسی هوشمند خواهند بود.

شایعات به وزن 169 گرمی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند اشاره کرده بودند. بر اساس رندرهای ال جی V40 ThinQ، این دستگاه به سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود مجهز می شود ( رندرهای جدید گوشی ال جی V40 را ببینید؛ پرچمدار غول پیکر ).

ارسال نظر