گوشی X4 ال جی با نمایشگر 5.3 اینچی HD در خفا معرفی شد

رسانه کلیک - گوشی X4 ال جی امروز به صورت رسمی معرفی شد که در مقایسه با مدل پلاس، دارای تفاوت هایی است که به آنها اشاره می کنیم.

گوشی X4 ال جی با نمایشگر 5.3 اینچی HD در خفا معرفی شد

در ماه ژانویه، گوشی هوشمند X4 پلاس ال جی معرفی شد، بدون آنکه حرفی از مدل ابتدایی، یعنی X4 به میان بیاید ( گوشی ال جی X4 پلاس با پردازنده اسنپدراگون 425 به صورت رسمی معرفی شد ). اما امروز گوشی X4 ال جی بدون هیچ سر و صدایی توسط کره ای ها به صورت رسمی رونمایی شد.

از جمله مشخصات سخت افزاری ایکس 4 پلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن 720p و استاندارد 16:9
  • پردازنده Snapdragon 425
  • 2 گیگابایت رم
  • حافظه داخلی 32 گیگابایت

شرکت ال جی همچنین تدابیری در راستای بهبود دوربین و بالا بردن کیفیت آن اندیشیده و این قطعه سخت افزاری در گوشی X4 ال جی حاوی مشخصات زیر است:

  • دوربین عقب 8 مگاپیکسل مجهز به فلاش LED
  • دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی

مسئولیت تأمین توان این دستگاه بر عهده باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است و سیستم عامل آن نیز از اندروید Nougat 7.0 که به صورت پیش فرض روی X4 پلاس قرار گرفته بود، به اندروید Nougat 7.1.2 ارتقاء یافته است.

اما هنوز هم ویژگی هایی از گوشی X4 ال جی باقی مانده که به آنها اشاره نکرده ایم. یکی از این قابلیت ها، سنسور اثر انگشت است که مانند اکثر محصولات اندرویدی، در پشت دستگاه و زیر دوربین عقب تعبیه شده تا دسترسی به آن راحت تر باشد. از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به قابلیت LG Pay، پشتیبانی از شبکه 4G LTE، Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث نسخه 4.2، جی پی اس، NFC و امکان استفاده از دو سیم کارت به طور همزمان اشاره کرد.

گفتنی است؛ گوشی ایکس 4 ال جی در دو رنگ مشکی و طلایی توسط هر سه اپراتور کشور کره جنوبی (SKT، KT و LGU) با قیمتی معادل 273 دلار عرضه می شود.

ارسال نظر