گوشی Light Phone 2 با فناوری جوهر الکترونیکی معرفی شد

رسانه کلیک - هنوز می توان در دنیا شرکت هایی را پیدا کرد که محصولات جالبی را معرفی می کنند. به تازگی از گوشی Light Phone 2 با فناوری جوهر الکترونیکی رونمایی شده است.

گوشی Light Phone 2 با فناوری جوهر الکترونیکی معرفی شد

نسل اول گوشی Light Phone توسط Joe Hollier طراحی و در سال 2014 معرفی شد. حال این تولیدکننده از نسل دوم این محصول، گوشی Light Phone 2 رونمایی کرده است. نسخه اول این دستگاه از فناوری جوهر الکترونیکی استفاده می کرد و شبیه به یک کیندل کوچک بود. توسط این محصول کاربران قادر به برقراری تماس تلفنی بودند و 10 هزار نسخه از آن تولید شد.

گوشی Light Phone 2 نسبت به نسل گذشته کارایی بیشتری دارد. در حال حاضر تمامی قابلیت های این محصول مشخص نشده است ولی می دانیم که با گوشی لایت فون 2 علاوه بر برقراری تماس می توان پیام ارسال کرد و همچنین از آن برای تنظیم زنگ هشدار بهره برد.

این احتمال وجود دارد که نسخه نهایی این دستگاه به اپلیکیشن ناوبری یا اپلیکیشنی برای نمایش وضعیت آب و هوا مجهز شود. این محصول برخلاف گوشی های هوشمند موجود در بازار از شبکه های اجتماعی پشتیبانی نمی کند. گوشی ساده Light Phone 2 به عنوان جایگزین اسمارت فون ها معرفی نشده است.

این کمپانی برای عرضه گوشی لایتفون 2 با چندین مشکل مواجه است. اولین مشکل این بوده که اپراتورهای مخابراتی به کاربران اجازه نمی‌ دهند که بر روی دو سیمکارت یک شماره داشته باشند. این موضوع باعث می شود که نتوانید در گوشی Light Phone 2 و گوشی هوشمند خود از یک شماره استفاده کنید.

قیمت چالش دیگری است که مقابل گوشی لایت فون2 قد علم می کند. این محصول با تخفیف قیمتی برابر با 250 دلار دارد. در زمان عرضه رسمی کاربران برای تصاحب این دستگاه باید مبلغی معادل 400 دلار پرداخت کنند که بسیار گران محسوب می شود.

از مشخصات این دستگاه می توان به 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G LTE، پردازنده کوالکام و باتری 500 میلی آمپری اشاره کرد.

ارسال نظر