پوشش زنده معرفی هواوی میت 20 و میت 20 پرو [لایو بلاگ]

رسانه کلیک - امروز پرچمداران هواوی طی یک مراسم رسمی در لندن معرفی می شوند. پوشش زنده معرفی هواوی میت 20 و میت 20 پرو را در ادامه دنبال کنید.

پوشش زنده معرفی هواوی میت 20 و میت 20 پرو [لایو بلاگ]

ظاهرا برای هواوی بهترین انتقام، موفقیت است! این غول چینی در سال های اخیر توانست گام های بلندی در عرصه تکنولوژی مخصوصا تولید گوشی های هوشمند بردارد. حالا با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، هواوی در نظر دارد پرچمداران سال 2018 خود را تحت نام های میت 20 و میت 20 پرو به علاقه مندان عرصه فن‌‌آوری معرفی کند.

از سوی دیگر، پرچمداران شرکت های سامسونگ، اپل و گوگل به ترتیب با نام های گلکسی نوت 9، آیفون ایکس اس مکس و گوگل پیکسل 3 ایکس ال در گذشته رونمایی شدند؛ اکنون نوبت هواوی است تا بار دیگر ثابت کند موفقیت در زمینه تولید گوشی های هوشمند در گروی ارائه محصولات نوآور است ( هواوی گوشی نوت ۹ را به سخره گرفت ).

گوشی های هواوی میت 20 و میت 20 پرو (و احتمالا چند محصول غافلگیرکننده دیگر) تا چند ساعت دیگر (16:30 به وقت تهران) در شهر لندن به طور رسمی رونمایی می شوند. علاوه بر پوشش زنده معرفی هواوی میت 20 و میت 20 پرو (به صورت لایو بلاگ) در همین صفحه، می توانید پخش زنده مراسم معرفی پرچمداران جدید هواوی را در رسانه کلیک دنبال کنید ( پخش زنده مراسم معرفی میت 20 و میت 20 پرو ).

برای مشاهده لحظه به لحظه رویدادها و اتفاقات کنفرانس رونمایی از گوشی های هواوی mate 20 و mate 20 پرو در همین صفحه همراه ما باشید.

ارسال نظر