رندرهای رسمی میزو 16 و میزو 16 پلاس منتشر شد

رسانه کلیک - تا به امروز گزارش های زیادی در رابطه با پرچمداران آینده میزو در اینترنت منتشر شده است. به تازگی شاهد انتشار رندرهای رسمی میزو 16 و 16 پلاس هستیم.

رندرهای رسمی میزو 16 و میزو 16 پلاس منتشر شد

یکی از مقامات شرکت میزو رندرهای رسمی میزو 16 و برادر بزرگتر آن را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است. بر اساس این تصاویر، پرچمداران آینده میزو از بدنه باریکی بهره می برند. این گوشی هوشمند به نمایشگر خمیده مجهز شده و از حاشیه های کمی در اطراف نمایشگر خود بهره می برد.

در گذشته گزارش ها به استفاده از اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر اشاره کرده بودند که رندرهای رسمی میزو 16 این موضوع را تایید می کند ( میزو ۱۶ به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز می شود ). پنل پشتی این دستگاه جنس شیشه ای دارد و دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی بر روی آن خودنمایی می کند.

در بخش پایینی دوربین اصلی این دستگاه فلاش LED با طراحی شبیه به حلقه قرار گرفته است. در سمت راست این دستگاه شاهد حضور دکمه های پاور و تنظیم صدا هستیم و در سمت چپ آن درگاه سیم کارت قرار دارد.

پرچمداران آینده میزو از جک 3.5 میلی متری صدا بهره می برند. میزو در بخش پایینی این دو گوشی هوشمند از پورت USB Type-C استفاده کرده و در کنار آن اسپیکر را قرار داده است.

رندرهای رسمی میزو 16 و میزو 16 پلاس این دستگاه ها را در رنگ های مشکی و سفید به نمایش می گذارد. گوشی های هوشمند آینده میزو در تاریخ 8 آگوست به صورت رسمی معرفی می شوند ( تاریخ معرفی میزو 16 مشخص شد؛ انتشار تصویری از پنل جلویی دستگاه ).

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این محصولات شرکت میزو بوده ایم. بر اساس گفته موسس شرکت میزو، نسخه پلاس پرچمدار آینده این شرکت از نمایشگر 6.5 اینچی بهره می برد. این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز شده و 8 گیگابایت رم آن را همراهی می کند.

ارسال نظر