میزو ۱۶ به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز می شود

رسانه کلیک – شرکت میزو در ماه آینده میلادی از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند. به نظر می رسد میزو ۱۶ به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز شود.

میزو ۱۶ به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز می شود

میزو ۱۶ یکی از جذاب ترین پرچمدارانی محسوب می شود که در آینده نزدیک به صورت رسمی با آن ملاقات می کنیم. تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده است. اخیرا این شرکت اعلام کرده که از پرچمدار آینده خود در تاریخ 26 آگوست رونمایی می کند.

به تازگی یک افشاگر دنیای فناوری در توییتر به این موضوع اشاره کرده که پرچمدار آینده شرکت میزو به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر خود مجهز می شود. در این توییت شاهد تصویری از دو گوشی هوشمند در کنار یکدیگر هستیم ( میزو 16 پلاس به نمایشگر 6.5 اینچی و تراشه اسنپدراگون 845 مجهز می شود ).

این افشاگر ادعا کرده که دستگاه های موجود در این تصویر دو نمونه میزو ۱۶ را به نمایش می گذارد. همانطور که در این تصویر قابل مشاهده است گوشی هوشمند موجود در سمت چپ در مقایسه با نمونه موجود در سمت راست حاشیه های کمتری در اطراف نمایشگر خود دارد.

بر اساس این تصاویر به نظر می رسد میزو 16 به پنل های شیشه ای در بخش جلویی و پشتی خود و فریم فلزی مجهز شود. این احتمال وجود دارد که نمونه موجود در سمت راست فاقد سنسور اثر انگشت درون نمایشگر خود باشد ( گوشی میزو 16 مجهز به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر ماه آگوست معرفی می شود ).

در گذشته مدیر عامل میزو اعلام کرده بود که پرچمدار آینده این کمپانی با قیمت مناسبی به بازار عرضه می شود. این دستگاه از نظر صدا در مقایسه با نسل گذشته خود بهبودهایی را تجربه می کند. قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین خواهد کرد. انتظار می رود تا زمان معرفی این دستگاه اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

ارسال نظر