گوشی میزو 16 در گیک بنچ حضور پیدا کرد؛ استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845

رسانه کلیک - تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با اسمارت فون میزو ۱۶ در فضای مجازی منتشر شده است. به تازگی این گوشی در GeekBench حضور پیدا کرد.

گوشی میزو 16 در گیک بنچ حضور پیدا کرد؛ استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845

از گوشی Meizu 16 و نسخه پلاس آن به صورت رسمی در تاریخ 8 آگوست رونمایی می شود ( تاریخ معرفی میزو 16 مشخص شد؛ انتشار تصویری از پنل جلویی دستگاه ). با نزدیک شدن به تاریخ معرفی این محصولات اطلاعات بیشتری از آن ها به اینترنت راه پیدا می کند. امروز این دستگاه در گیک بنچ حضور پیدا کرده است.

بر اساس این بنچمارک، قدرت گوشی هوشمند میزو 16 را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. این محصول شرکت میزو در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 2289 و در بخش چند هسته ای امتیاز 8865 را کسب کرده است.

در تصویر مربوط به گیک بنچ می توان حضور 6 گیگابایت رم را در این دستگاه مشاهده کرد؛ با این حال باید انتظار داشت که این گوشی هوشمند در نسخه ای مجهز به 8 گیگابایت رم نیز روانه بازار شود. پیش‌تر استفاده از 8 گیگابایت رم در اسمارت فون میزو ۱۶ توسط مدیر عامل این شرکت اعلام شده بود ( رندرهای رسمی میزو 16 و میزو 16 پلاس منتشر شد ).

در گذشته، این محصول در TENAA رویت شد و مشخصات فنی آن در اختیار رسانه ها قرار گرفت. میزو 16 به نمایشگر 6.0 اینچی با نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود. این اسمارت فون از یک باتری 3640 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و دارای اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر خود است.

میزو قصد دارد در کنار پرچمداران جدید خود از یک دستگاه میان رده نیز رونمایی کند. این گوشی هوشمند، میزو X8 نام دارد و با مشخصات فنی ضعیف تری به بازار عرضه می شود. انتظار می رود این محصول با قیمتی نزدیک به 290 دلار در اختیار خریداران قرار بگیرد.

ارسال نظر