میزو 16 پلاس به نمایشگر 6.5 اینچی و تراشه اسنپدراگون 845 مجهز می شود

رسانه کلیک - شرکت میزو قصد دارد در آینده از پرچمدار جدید خود رونمایی کند. به تازگی اعلام شده میزو 16 پلاس به نمایشگر 6.5 اینچی مجهز می شود.

میزو 16 پلاس به نمایشگر 6.5 اینچی و تراشه اسنپدراگون 845 مجهز می شود

موسس شرکت میزو در گذشته اعلام کرده بود که میزو 15 یک نمونه آزمایشی از پرچمدار آینده این شرکت محسوب می شود. این شرکت برای ارزیابی بازار و شناخت نیاز کاربران گوشی میزو 15 را معرفی کرده است. در روزهای اخیر شایعات زیادی در رابطه با میزو 16 در فضای مجازی منتشر شده است.

پرچمدار آینده میزو در دو نسخه روانه بازار می شود. امروز موسس این شرکت برخی از مشخصات میزو 16 پلاس را در اختیار رسانه ها قرار داد. بر اساس گفته Huawng Zhang گوشی میزو 16 پلاس به نمایشگر 6.5 اینچی مجهز می شود.

Zhang اعلام کرده که این دستگاه از طراحی زیباتری در مقایسه با شیائومی Mi 8 بهره می برد و ضخامت کمتری از گلکسی S9 پلاس دارد. این گوشی هوشمند دارای دو اسپیکر در بخش پایینی خود است.

قدرت میزو 16 پلاس را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین خواهد کرد و این چیپست را 8 گیگابایت رم همراهی می کند. این گوشی هوشمند به سنسور اثر انگشت عادی مجهز می شود و شاهد حضور این اسکنر در زیر نمایشگر نخواهیم بود.

با توجه به مشخصات فنی و طراحی انتظار می رود این اسمارت فون قیمت بالایی داشته باشد. با این حال به نظر می رسد میزو 16 پلاس در مقایسه با پرچمداران شرکت های دیگر با قیمت کمتری در دسترس خریداران قرار بگیرد.

در حالی که میزو سعی می کند در محصولات خود از ویژگی های جدیدی استفاده کند و آن ها را با طراحی های مناسبی روانه بازار کند، گوشی های این شرکت در مقایسه با دیگر برندهای چینی از جذابیت کمتری برخوردار هستند.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با تاریخ معرفی این گوشی هوشمند منتشر نشده است با این حال موسس میزو اعلام کرده که در آینده نزدیک از این دستگاه رونمایی می شود.

ارسال نظر