پنل جلویی میزو 16 پلاس در تصویری جدید نمایان شد

رسانه کلیک - تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با پرچمدار آینده میزو منتشر شده است. به تازگی شاهد افشای پنل جلویی میزو 16 پلاس هستیم.

پنل جلویی میزو 16 پلاس در تصویری جدید نمایان شد

میزو در حال توسعه دو گوشی هوشمند میزو 16 و میزو 16 پلاس است. تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با این دو محصول در فضای مجازی منتشر شده است. میزو قصد دارد این محصولات را برای رقابت با جدیدترین پرچمدار شیائومی، می 8 روانه بازار کند.

به تازگی پنل جلویی میزو 16 پلاس در تصویری لو رفته است. بر اساس این تصویر پرچمدار آینده میزو فاقد حاشیه نمایشگر و بریدگی صفحه نمایش است. بر خلاف میزو 15 که دوربین سلفی آن در وسط حاشیه بالایی نمایشگر قرار گرفته است، میزو 16 پلاس به دوربین سلفی در سمت راست نمایشگر مجهز می شود.

بر اساس تصویری که از پنل جلویی میزو 16 پلاس منتشر شده است، حاشیه های بخش بالایی نمایشگر این دستگاه در مقایسه با گلکسی S9 پلاس کمتر است. گفته می شود یکی از دلایل تغییر محل قرارگیری دوربین سلفی این محصول مربوط به استفاده از دو اسپیکر در آن است.

گوشی میزو 16 پلاس به نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود. انتظار می رود این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی باشد. بر اساس شایعات قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند و به 8 گیگابایت رم مجهز می شود. نسخه پلاس این دستگاه دارای سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر است.

این شرکت قصد دارد در کنار گوشی های پرچمدار میزو 16 و میزو 16 پلاس، از یک دستگاه میان رده نیز رونمایی کند. میزو X8 به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 710 مجهز می شود تا با شیائومی Mi 8 SE رقابت کند. مدیر عامل این کمپانی اعلام کرده که محصول آینده این شرکت از مشخصات بهتری در مقایسه با می 8 اس ای بهره می برد.

قیمت میزو X8 در محدوده 300 دلار خواهد بود. انتظار می رود میزو از محصولات جدید خود در ماه آگوست به صورت رسمی رونمایی کند.

ارسال نظر