گوشی میزو 16 مجهز به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر ماه آگوست معرفی می شود

رسانه کلیک - شرکت میزو در ماه آگوست از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند. میزو 16 در بالاترین نسخه خود به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز می شود.

گوشی میزو 16 مجهز به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر ماه آگوست معرفی می شود

در گذشته شرکت میزو از گوشی های سری میزو 15 رونمایی کرده بود ( گوشی میزو 15 پرو مجهز به نمایشگر 2K به صورت رسمی معرفی شد ). این کمپانی چینی در نظر دارد در آینده از محصول جایگزین آن، میزو 16 رونمایی کند. موسس این شرکت اعلام کرده میزو 16 در مقایسه با نسل گذشته خود قدرت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

از محصولات سری میزو 16 در ماه آگوست سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد. بر اساس گزارشی که به تازگی از این گوشی هوشمند منتشر شده این دستگاه در دو نسخه معرفی می شود. قدرت یکی از این نمونه ها را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 و نسخه دیگر را اسنپدراگون 710 تامین می کند.

نسخه مجهز به چیپست اسنپدراگون 845 در بالاترین نمونه خود به 8 گیگابایت رم مجهز می شود و همچنین از سنسور اثر انگشت درون نمایشگر بهره می برد. انتظار می رود در این دستگاه از پنل OLED بدون بریدگی استفاده شود.

اطلاعاتی که در گذشته در رابطه با این محصول منتشر شده بود به دوربین اصلی دوگانه این دستگاه اشاره می کرد. گفته می شود میزو 16 از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 20 مگاپیکسلی بهره می برد و نسخه پلاس آن به دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 12، 12 و 20 مگاپیکسلی مجهز می شود. شایعات خبر از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی می دهند.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با نسخه سیستم عامل این گوشی هوشمند منتشر نشده است. این دستگاه به احتمال زیاد به باتری 3080 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود و از شارژ سریع بهره می برد. انتظار می رود میزو 16 پلاس دارای باتری 3600 میلی آمپر ساعتی باشد.

بر اساس افشاگری های گذشته میزو 16 در دو نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. اطلاعات جدید به نسخه های مجهز به 6/8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره می کنند که به ترتیب قیمتی برابر با 528 و 559 دلار دارند.

ارسال نظر