مشخصات دوربین گوشی میزو 16X اعلام شد

رسانه کلیک - شرکت میزو چند روز آینده از محصول جدیدی رونمایی می کند. به تازگی این شرکت مشخصات دوربین گوشی میزو 16X را در اختیار رسانه ها قرار داد.

مشخصات دوربین گوشی میزو 16X اعلام شد

شرکت Meizu در گذشته نه چندان دور خبر از معرفی گوشی هوشمند میزو 16X در تاریخ 19 سپتامبر در شهر پکن داده بود ( گوشی هوشمند میزو 16X در تاریخ 19 سپتامبر معرفی می شود ). امروز این شرکت تیزری در رابطه با این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر کرده است.

این تیزر مشخصات دوربین گوشی میزو 16X را در اختیار رسانه ها قرار می دهد. بر اساس این تیزر، محصول آینده شرکت میزو به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای IMX380 و IMX350 سونی و الگوریتم ArcSoft مجهز می شود. در حال حاضر محصولی با محدوده قیمتی این گوشی هوشمند از چنین دوربینی بهره نمی برد.

در حالی که گوشی Meizu 16X قیمت بسیار مناسبی دارد، دوربین آن می تواند با پرچمداران بازار رقابت کند. بر اساس گفته مدیر عامل و موسس شرکت میزو، قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 710 تامین می کند.

بنابر گزارش ها و شایعات، این دستگاه دارای بدنه تمام فلزی است و در رنگ های مشکی مات، سفید مات و طلایی مات به بازار عرضه می شود.

میزو برای محصول آینده خود نمایشگر 6.0 اینچی با نسبت تصویر 18:9 در نظر می گیرد. پنل سوپر امولد مورد استفاده در این گوشی هوشمند توسط شرکت سامسونگ تولید می شود و رزولوشن آن برابر با 1080 × 2160 پیکسل است.

این دستگاه دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. این احتمال وجود دارد که میزو گوشی آینده خود را در نسخه ای مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز روانه بازار کند.

باتری گوشی میزو 16X ظرفیتی برابر با 3100 میلی آمپر ساعت خواهد داشت. این شرکت برای محصولات سری میزو 16 باتری های کوچکی را در نظر گرفته که این موضوع می تواند فروش آن ها را در بازار کاهش دهد.

ارسال نظر