گوشی هوشمند میزو 16X در تاریخ 19 سپتامبر معرفی می شود

رسانه کلیک - شرکت میزو در تاریخ 19 سپتامبر از اسمارت فون جدید خود رونمایی می کند. گوشی هوشمند میزو 16X دارای پردازنده اسنپدراگون 710 است.

گوشی هوشمند میزو 16X در تاریخ 19 سپتامبر معرفی می شود

نزدیک به یک ماه پیش شرکت Meizu از پرچمداران جدید خود، میزو 16 و‌ میزو 16 پلاس به صورت رسمی رونمایی کرد ( میزو 16 و میزو 16 پلاس معرفی شدند؛ طراحی بی نظیر شرکت چینی ). این کمپانی چینی در آینده نزدیک گوشی هوشمند میزو 16X را به صورت رسمی معرفی می کند ( گوشی میزو 16 ایکس در AnTuTu حضور پیدا کرد ). این شرکت به تازگی دعوتنامه معرفی این گوشی هوشمند را برای رسانه ها ارسال کرده است.

گوشی هوشمند میزو 16X به صورت رسمی در تاریخ 19 سپتامبر در معرض دید عموم قرار می گیرد. میزو برای معرفی این دستگاه مراسمی را در کشور چین برگزار می کند ( گوشی میزو 16X در گیک بنچ حضور پیدا کرد؛ پردازنده اسنپدراگون 710 و 6 گیگابایت رم ). در همین تاریخ با گوشی میزو Mi 8X نیز ملاقات می کنیم.

گوشی میزو 16X در گذشته در TENAA حضور پیدا کرده بود. بر اساس TENAA، این اسمارت فون از پردازنده اسنپدراگون 710 بهره می برد. این پردازنده را 6 گیگابایت رم همراهی می‌ کند. این دستگاه به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و فاقد درگاه کارت حافظه خارجی است. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 و‌ رزولوشن فول اچ دی پلاس است.

این محصول شرکت میزو در بخش پشتی خود به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود. میزو برای این دوربین سنسورهای 20 و 12 مگاپیکسلی در نظر می گیرد. گوشی هوشمند میزو 16X به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو مجهز می شود و دارای آخرین نسخه رابط کاربری Flyme OS است. انتظار می رود این اسمارت فون در رنگ های طلایی، سفید و مشکی در اختیار خریداران قرار بگیرد. در مراسم رونمایی از این دستگاه، اطلاعات مربوط به زمان عرضه و قیمت آن منتشر می شود.

ارسال نظر