تصویر پنل جلو و عقب گوشی شیائومی می مکس 3 منتشر شد

رسانه کلیک - مدت زیادی است که حواشی پیرامون گوشی شیائومی می مکس 3 در رسانه ها منتشر می شود و امروز نیز شاهد درز تصویر پنل جلو و عقب این دستگاه هستیم.

تصویر پنل جلو و عقب گوشی شیائومی می مکس 3 منتشر شد

محصولات شیائومی در کشور چین طرفداران مخصوص به خود را دارد و هر زمان که اخباری پیرامون گجت های تولید شده توسط این کمپانی به میان می آید، ذوق و اشتیاق کاربران تشدید می شود. اخیرا برخی اطلاعات تلفن هوشمند شیائومی می مکس 3 توسط موسسه 3C افشا شد که همین موضوع، حرف و حدیث ها پیرامون نزدیک بودن زمان عرضه آن را افزایش داد ( گوشی می مکس 3 شیائومی در راه است؛ کم حاشیه با دوربین دوگانه عمودی ). امروز نیز با انتشار تصویری از پنل جلو و عقب این گوشی، به شایعات در این زمینه بیشتر دامن زده شد.

شیائومی می مکس 3

همان طور که در تصویر می بینید، به نظر می رسد که پنل پشتی از جنس فلز بوده و پیش بینی می شود که محصول بعدی کمپانی شیائومی به دوربین دوگانه با فرم عمودی مجهز باشد.

تصویر پنل جلویی از نمایشگر بزرگ آن حکایت دارد و برخی بر این باورند که صفحه نمایش شیائومی می مکس 3 برابر با 6.99 اینچ باشد که البته تا به این لحظه این موضوع به صورت رسمی تأیید نشده است. حاشیه های اطراف نمایشگر آن طور که به چشم می آید، کم است. شرکت چینی یاد شده با معرفی گوشی Mi 8 ثابت کرد که به نمایشگر برش خورده نیز علاقمند است. حاشیه کم بالای صفحه نمایش به نظر می رسد که مخصوص دوربین سلفی طراحی شده است، اما حاشیه پایینی آن تا حدی زیاد است و احتمال قرارگیری دوربین جلو در این قسمت (مانند می میکس) وجود دارد. بد نیست بدانید که این اطلاعات تنها از تصاویر منتشر شده به دست آمده و مورد تأیید مسئولان شیائومی نیست.

شیائومی می مکس 3

از جمله مشخصات سخت افزاری شیائومی می مکس 3 می توان به پردازنده اسنپدراگون 710، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و بهره گیری از قابلیت NFC اشاره کرد. شایان ذکر است که این محصول با قیمتی معقول و منصفانه وارد بازار خواهد شد که احتمالا استقبال خوبی نیز از آن به عمل می آید.

ارسال نظر