شیائومی می مکس 3 پرو به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شود

رسانه کلیک - به تازگی یک اسکرین شات از مشخصات گوشی شیائومی می مکس 3 پرو در فضای مجازی منتشر شده است که به پردازنده اسنپدراگون 710 اشاره می کند.

شیائومی می مکس 3 پرو به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شود

در ماه گذشته میلادی گوشی شیائومی Mi Max 3 موفق به کسب تاییدیه TENAA شد. با توجه به این موضوع انتظار می رود در آینده نزدیک با این فبلت شرکت شیائومی ملاقات کنیم.

به تازگی یک نمونه جدید از این دستگاه در اینترنت مشاهده شده و یک اسکرین شات از مشخصات فنی آن به فضای مجازی راه پیدا کرده است. این تصویر به گوشی شیائومی می مکس 3 پرو اشاره دارد.

بر اساس این عکس، قدرت فبلت آینده شیائومی را پردازنده اسنپدراگون 710 تامین می کند. در گذشته شایعات به استفاده از این پردازنده در Mi Max 3 اشاره کرده بودند. امسال این شرکت چینی از نسخه پرو گوشی های سری ردمی و ردمی نوت خود رونمایی کرده است بنابراین معرفی نسخه پرو از سری محصولات می مکس طبیعی به نظر می رسد.

در صورتی که اطلاعات موجود در این تصویر حقیقت داشته باشد مشخصات فنی نسخه پرو تفاوت چندانی با نمونه معمولی می مکس 3 نخواهد داشت. این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.9 اینچی مجهز می شود و از 6 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. برای تامین انرژی این محصول شیائومی از یک باتری 5400 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند.

دستگاه موجود در این اسکرین شات از طراحی تمام صفحه بهره می برد و در اطراف نمایشگر آن حاشیه های کمی وجود دارد. شیائومی در پرچمداران خود از این زبان طراحی استفاده می کند بنابراین امکان جعلی بودن این اسکرین شات وجود دارد.

در گذشته تصاویر این گوشی هوشمند به وسیله TENAA در فضای مجازی منتشر شده بود که بر اساس آن ها می مکس 3 دارای حاشیه های بیشتری در اطراف نمایشگر خود است.

هم اکنون تاریخ رونمایی از این فبلت مشخص نشده است با این حال شیائومی مراسمی را در تاریخ 3 جولای برگزار خواهد کرد. این امکان وجود دارد که در این مراسم با شیائومی Mi Max 3 و شیائومی می مکس 3 پرو ملاقات کنیم.

ارسال نظر