تیزر شیائومی Mi Max 3 منتشر شد؛ حاشیه های کم اطراف نمایشگر

رسانه کلیک - در آینده نزدیک از فبلت جدید شیائومی رونمایی خواهد شد. امروز تیزر شیائومی Mi Max 3 از سوی این شرکت چینی منتشر شده که پنل جلویی آن را به نمایش می گذارد.

تیزر شیائومی Mi Max 3 منتشر شد؛ حاشیه های کم اطراف نمایشگر

شیائومی در تاریخ 19 جولای به صورت رسمی از گوشی می مکس 3 رونمایی می کند ( تاریخ معرفی می مکس 3 اعلام شد؛ ملاقات با غول شیائومی در 28 تیر ماه ). در حالی که شیائومی در رابطه با مشخصات فنی آن اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است، تا به امروز شایعات و گزارش ها به قطعات مورد استفاده در آن اشاره کرده اند.

امروز تیزر شیائومی Mi Max 3 از سوی این کمپانی منتشر شده که طراحی بخش جلویی آن را نشان می دهد. تیزر شیائومی Mi Max 3 به نمایشگر بزرگ این گوشی هوشمند و GPS اشاره می کند. علاوه بر این تیزر شاهد افشای تصاویری از جعبه این گوشی هوشمند در فضای مجازی نیز هستیم ( تماشا کنید: ویدیوی لو رفته از شیائومی Mi Max 3 ).

حاشیه های نمایشگر این دستگاه در مقایسه با نسل قبلی کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است. بخش بالایی نمایشگر این دستگاه میزبان دوربین سلفی، سنسورهای مختلف و اسپیکر مکالمه است. شیائومی دکمه های خازنی را از این گوشی هوشمند حذف کرده است.

در تصاویری که از جعبه این گوشی هوشمند منتشر شده، مشخصات فنی آن لو رفته است. این تصاویر خبر از استفاده از نمایشگر 6.9 اینچی با نسبت تصویر 18:9 در این دستگاه می دهد. شیائومی می مکس 2 به نمایشگر 6.4 اینچی با نسبت تصویر 16:9 مجهز شده است.

[lightgallery images="178450,178451"]

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی مجهز می شود. وظیفه تامین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی است. دستگاهی که تصاویر جعبه آن منتشر شده است از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. کاربران برای شارژ این دستگاه باید از پورت USB-C استفاده کنند.

ارسال نظر