مشخصات و تصویر شیائومی می میکس 2 اس فاش شد

رسانه کلیک - فاصله کمی تا شروع نمایشگاه MWC 2018 داریم و بازار شایعات هر روز داغ تر می شود. بر اساس شایعات شیائومی در این نمایشگاه از گوشی می میکس 2 اس رونمایی می کند. به تازگی مشخصات شیائومی می میکس 2 اس فاش شده است.

مشخصات و تصویر شیائومی می میکس 2 اس فاش شد

بر اساس شایعاتی که اخیرا منتشر شده، کمپانی شیائومی در حال توسعه چندین محصول مختلف برای سال 2018 است. با توجه به نزدیکی شروع نمایشگاه MWC 2018 و همچنین معرفی پردازنده اسنپدراگون 845 توسط کوالکام، شایعات در رابطه با دستگاه های شیائومی روز به روز بیشتر می شود.

با توجه به این موضوع که در نمایشگاه MWC 2018 گوشی هوشمند شیائومی می 7 معرفی نخواهد شد ( شیائومی می 7 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نمی شود )، شایعات زیادی در رابطه با شیائومی می میکس 2 اس وجود دارد ( شیائومی Mi Mix 2S احتمالا در نمایشگاه MWC 2018 ظاهر شود ). در حالی که می دانیم در این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 845 استفاده خواهد شد، به تازگی تصویری در اینترنت منتشر شده که شبیه به بنر رسمی این محصول است.

در این بنر برخی از مشخصات شیائومی می میکس 2 اس نیز به چشم می خورند. اگر این بنر رسمی باشد، این گوشی هوشمند به نمایشگر 5.99 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 854، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. مشخصات فاش شده برای محصولی در سال 2018 طبیعی به نظر می رسد، ولی طراحی آن تعریف تازه ای از دستگاه های تمام صفحه بیان می کند.

بر اساس این تصویر، محصول جدید شیائومی از حاشیه نمایشگر کمتری نسبت به Mi Mix 2 بهره می برد ( گوشی شیائومی Mi Mix 2 بالاخره معرفی شد؛ ورژن کوچکتر با سرعت بیشتر ). در سمت راست بخش بالایی نمایشگر شاهد حضور دوربین سلفی هستیم. امیدواریم طراحی محصول نهایی شبیه به تصویر فاش شده باشد.

شایعات در گذشته برخی دیگر از مشخصات فنی این دستگاه را فاش کرده بودند. بر اساس اطلاعات گذشته باید منتظر استفاده از دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی باشیم که در آن از سنسور IMX363 سونی استفاده شده است. از دیگر مشخصات شیائومی می میکس 2 اس می توان به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر و هوش مصنوعی اشاره کرد.

ارسال نظر