معرفی شیائومی Mi MIX 3 و می نوت 4 در تاریخ 15 اکتبر

رسانه کلیک - اطلاعات جدید به معرفی شیائومی Mi MIX 3 همراه با گوشی می نوت 4 در تاریخ 15 اکتبر (23 مهر) اشاره می کند.

معرفی شیائومی Mi MIX 3 و می نوت 4 در تاریخ 15 اکتبر

انتظار می رود شرکت شیائومی میزبان مراسمی در تاریخ 15 اکتبر در شهر نانجینگ چین باشد. به احتمال زیاد در این مراسم شاهد معرفی شیائومی Mi MIX 3 و Mi Note 4 هستیم.

بر اساس گزارش ها و شایعات گذشته، گوشی شیائومی می میکس 3 از نسبت نمایشگر به بدنه بالایی بهره می برد. در صورتی که اطلاعات منتشر شده صحت داشته باشد، این گوشی هوشمند دارای مکانیزم کشویی خواهد بود. در همین راستا دوربین سلفی محصول آینده شیائومی درون این اسلایدر قرار می‌ گیرد.

قدرت شیائومی می میکس 3 را مانند اکثر پرچمداران موجود در بازار، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. شیائومی برای این محصول دکمه اختصاصی Xiao AI را در نظر می گیرد. کاربران می توانند توسط این دکمه به دستیار صوتی شیائومی دسترسی داشته باشند.

امروز پوستری در فضای مجازی منتشر شد که به معرفی شیائومی Mi MIX 3 به همراه گوشی می نوت 4 در تاریخ 15 اکتبر اشاره دارد. همانطور که در گزارش های گذشته اشاره شد، گوشی شیائومی Mi Note 4 دارای کدنام LEX است. لازم به ذکر است؛ شیائومی در سپتامبر 2017 گوشی می نوت 3 را در معرض دید عموم قرار داد.

در رابطه با گوشی شیائومی Mi Note 4 اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. انتظار می رود این دستگاه دارای دکمه اختصاصی برای دستیار صوتی شیائومی باشد. با توجه به رنگ پوستر فاش شده، به احتمال زیاد این گوشی هوشمند در رنگ گرادیان (طیفی) روانه بازار می شود.

در حال حاضر شیائومی به صورت رسمی تاریخ معرفی محصولات آینده خود را مشخص نکرده است؛ با این حال انتظار می رود در تاریخ 15 اکتبر با این گوشی های جدید چینی ملاقات کنیم ( احتمال معرفی شیائومی می میکس 3 در تاریخ 15 اکتبر ).

ارسال نظر