شیائومی Mi Pad 4 Plus با باتری 8620 میلی آمپری معرفی شد

رسانه کلیک - شیائومی از نسخه پلاس تبلت می پد 4 رونمایی کرد. شیائومی Mi Pad 4 Plus یک تبلت 10.1 اینچی و مجهز به باتری 8620 میلی آمپر ساعتی است.

شیائومی Mi Pad 4 Plus با باتری 8620 میلی آمپری معرفی شد

شرکت چینی شیائومی که طی چند سال اخیر در زمینه تولید و عرضه گوشی های موبایل بسیار موفق عمل کرده، در ماه ژوئن سال جاری از تبلت Mi Pad 4 رونمایی کرد. این تبلت صفحه نمایش 8 اینچی داشته و یک تبلت میان رده محسوب می‌شود. حال شیائومی از نسخه پلاس و بزرگ‌تر تبلت مذکور با نام اختصاصی شیائومی Mi Pad 4 Plus رونمایی کرده است.

شیائومی Mi Pad 4 Plus از صفحه نمایشی 10.1 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) بهره می‌برد. نسبت تصویر نمایشگر این تبلت 16 به 10 است. شیائومی Mi Pad 4 Plus مثل بردار کوچک‌تر خود از تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام با پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای بهره می‌برد. این تبلت رم 4 گیگابایتی دارد و از نظر حافظه داخلی شامل دو نسخه مختلف با ظرفیت های 64 و 128 گیگابایتی می‌شود که هر دو از اتصال حافظه جانبی پشتیبانی به عمل می‌آورند.

شیائومی Mi Pad 4 Plus

تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد و به اسکنر انگشت هم مجهز است. نکته جالب تر اینکه تبلت مذکور از قابلیت اسکن چهره هم بهره‌مند است؛ البته نباید انتظار داشته باشید که قابلیت اسکن و تشخیص چهره این محصول مثل قابلیت فیس آیدی (Face ID) آیفون 10 اپل عمل کند!

شیائومی می پد 4 پلاس از اتصال 4G LTE پشتیبانی به عمل می‌آورد؛ بنابراین می‌توان با نصب سیم کارت در این تبلت از اینترنت آن استفاده کرد. سیستم عامل پیش فرض روی این دستگاه، اندروید 8.1 اوریو و باتری آن 8620 میلی آمپر ساعتی است. تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus در دو رنگ مشکی و طلایی روانه بازار می‌شود و فروش آن هم از روز شانزدهم همین ماه از طریق سایت شیائومی آغاز می شود.

طبق گزارش ها، نسخه مجهز به حافظه 64 گیگابایتی این تبلت حدود 275 دلار قیمت دارد و برای نسخه مجهز به حافظه 128 گیگابایتی آن هم قیمتی در حدود 304 دلار در نظر گرفته شده است.

نظر شما در رابطه با تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus چیست؟

ارسال نظر