سرفیس فون شرکت مایکروسافت در رابط برنامه نویسی ویندوز 10 مشاهده شد

رسانه کلیک - تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با سرفیس فون شرکت مایکروسافت در فضای مجازی منتشر شده است. به تازگی این محصول در API ویندوز 10 حضور پیدا کرده است.

سرفیس فون شرکت مایکروسافت در رابط برنامه نویسی ویندوز 10 مشاهده شد

از زمانی که گوشی های ویندوزی در بازار اسمارت فون ها با شکست مواجه شدند، شاهد انتشار شایعات و پتنت های زیادی در رابطه با سرفیس فون شرکت مایکروسافت در فضای مجازی بوده ایم. این غول تکنولوژی در گذشته اعلام کرده بود که به دنیای گوشی های هوشمند بازمی‌گردد.

به تازگی وجود سرفیس فون شرکت مایکروسافت توسط یک ایمیل و همچنین آخرین API ویندوز 10 تایید شده است. بر اساس این API، برنامه ها خود را با نحوه قرارگیری لولای دستگاه منطبق می کنند. در کدهای مربوط به رابط برنامه نویسی ویندوز 10 شاهد 5 حالت مختلف شامل بسته، مقعر، محدب، تخت و کامل هستیم.

این کدها حضور یک دستگاه انعطاف پذیر را تایید می کند. بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که در رابطه با سرفیس فون در فضای مجازی منتشر شده است، سرفیس فون مایکروسافت یک دستگاه انعطاف پذیر است. علاوه بر کدهای API شاهد افشای یک ایمیل مربوط به شرکت مایکروسافت نیز هستیم ( انتشار تصاویری از طرح مفهومی سرفیس فون؛ یک پرچمدار تاشو ).

در این ایمیل به یک دستگاه با اندازه ای نزدیک به گوشی اشاره شده است بنابراین باید منتظر معرفی سرفیس فون باشیم. این محصول تحت پروژه آندرومدا مراحل توسعه خود را طی می کند. با توجه به موفقیت بالای تبلت های سری سرفیس در بازار، این احتمال وجود دارد که سرفیس فون نیز انقلابی در دنیای گوشی های هوشمند ایجاد کند.

موفقیت بالای تبلت سرفیس باعث شد که اپل از این ایده کپی برداری کند و تبلت های سری پرو را در اختیار خریداران قرار دهد. آیپد پرو از قلم و کیبورد به صورت جداگانه پشتیبانی می کند. انتظار می رود سرفیس فون مانند گلکسی نوت به قلم مجهز شود.

پانوس پانای، مدیر بخش محصولات سرفیس مایکروسافت دو روز پیش توییتی را منتشر کرد که بر اساس آن احتمال تولید نمایشگرهای مورد نیاز گوشی هوشمند آینده مایکروسافت به وسیله ال جی وجود دارد ( رندرهای جدید سرفیس فون خبرساز شد؛ تلفیق گوشی، کنسول بازی و کامپیوتر ).

ارسال نظر