از گوشی های سری موتو E5 رونمایی شد

رسانه کلیک - شرکت موتورولا از گوشی های سری موتو E5 رونمایی کرد. این خانواده شامل سه عضو موتو E5، موتو E5 پلی و موتو E5 پلاس است.

از گوشی های سری موتو E5 رونمایی شد

موتورولا از محصولات جدیدی رونمایی کرده است. این شرکت که تحت مالکیت لنوو قرار دارد سه دستگاه موتو E5، موتو E5 پلی و موتو E5 پلاس را به لیست گوشی های هوشمند خود اضافه کرد. گوشی های سری موتو E5 محصولات اقتصادی محسوب می شوند.

طراحی و نمایشگر گوشی های سری موتو E5

موتورولا در موتو E5 پلی از نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 720p و نسبت تصویر 16:9 استفاده کرده است. برای پنل پشتی این دستگاه از پلاستیک بافت دار استفاده شده تا دستگاه به خوبی در دست جای بگیرد. این دستگاه در برخی کشورها فاقد سنسور اثر انگشت خواهد بود.

موتو E5 پلاس به نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 مجهز شده و از رزولوشن 1440 × 720 بهره می برد. صفحه نمایش این دستگاه ابعادی برابر با 6 اینچ دارد. این دستگاه دارای پنل پشتی از جنس شیشه است. این دستگاه نیز در برخی بازارها مجهز به سنسور اثر انگشت به فروش می رسد.

نسخه سوم این دستگاه موتو E5 بوده که به نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 مجهز شده است. در حالی که این دستگاه ها از استاندارد IP برای مقاومت در برابر آب بهره نمی برند، دارای پوشش مقاوم در برابر آب هستند تا در زمان پاشش آب دچار مشکل نشوند.

دوربین و مشخصات فنی گوشی های سری موتو E5

در میان گوشی های سری موتو E5 نسخه پلی قیمت کمتری نسبت به باقی محصولات دارد. قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون 425/427 می کند که فرکانس هسته های آن به 1.4 گیگاهرتز می رسد. در این مدل از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. از دیگر مشخصات آن می توان به باتری 2800 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

موتو E5 پلاس به پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 435 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز مجهز شده است. این مدل از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. باتری مورد استفاده در این محصول ظرفیتی برابر با 5000 میلی آمپر داشته و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. دوربین اصلی این دستگاه دارای سنسور 12 مگاپیکسلی است.

موتو E5 به چیپست اسنپدراگون 425 مجهز شده است که فرکانس هسته های آن به 1.4 گیگاهرتز می رسد. از مشخصات این مدل می توان به 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپری اشاره کرد.

تمامی سه دستگاه این سری فاقد NFC بوده و از پورت micro-USB بهره می برند. سیستم عامل پیش فرض این محصولات اندروید اوریو 8.0 است.

قیمت گوشی های سری موتو E5

موتو E5 پلاس با قیمت 169 یورو در کشورهای آسیایی، اروپایی، آمریکای لاتین و آمریکای شمالی به فروش خواهد رسید. موتو E5 در کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکای لاتین با قیمت 150 یورو در دسترس کاربران قرار می گیرد. قیمت نسخه پلی در حال حاضر مشخص نشده ولی انتظار می رود در محدوده 99 تا 140 دلار قرار بگیرد.

ارسال نظر