مشخصات گوشی موتو E5 پلاس در گیک بنچ ظاهر شد؛ از پردازنده اسنپدراگون 430 تا 3 گیگابایت رم

رسانه کلیک - موتورولا در نظر دارد علاوه بر محصولات میان رده موتو G6 از دستگاه دیگری نیز رونمایی کند. این گوشی هوشمند موتو E5 پلاس نام دارد.

مشخصات گوشی موتو E5 پلاس در گیک بنچ ظاهر شد؛ از پردازنده اسنپدراگون 430 تا 3 گیگابایت رم

موتورولا به دنبال معرفی محصولات جدید خود در مراسمی در تاریخ 19 آوریل است ( گوشی های سری موتو G6 موتورولا 19 آوریل رونمایی می شوند ). تنها چند روز مانده به برگزاری این مراسم موتو E5 پلاس در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است. گوشی موتو E5 پلاس قدرتمندترین دستگاه در سری E5 محسوب می شود ( موتورولا موتو E5 و E5 پلاس در وب سایت FCC مشاهده شدند ).

مشخصات فاش شده موتو E5 پلاس همانند اطلاعاتی است که در گذشته شایعات و گزارشات به آن ها اشاره داشتند. این گوشی هوشمند در بنچمارک گیک بنچ در بخش چند هسته ای موفق به کسب امتیاز 1835 و در بخش تک هسته ای امتیاز 653 را به‌دست آورده است.

بر اساس گیک بنچ قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون 430 تامین می کند. این چیپست را 3 گیگابایت رم همراهی خواهد کرد. این مشخصات فنی برای یک دستگاه اقتصادی کاملا مناسب به نظر می رسد.

در رابطه با موتو E5 پلاس گزارشی منتشر شده است که به طراحی تمام صفحه این گوشی هوشمند و نسبت تصویر 18:9 آن اشاره می کند. در این دستگاه از یک باتری با ظرفیت بالا استفاده خواهد شد و دوربین آن کیفیتی مشابه با موتو G5 پلاس در اختیار کاربر قرار می دهد.

بنابر گزارشات گذشته موتو E5 پلاس به نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و فناوری IPS LCD مجهز خواهد شد. انتظار می رود این گوشی هوشمند در دو نسخه مجهز به 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار بگیرد.

دوربین اصلی این دستگاه رزولوشنی برابر با 16 مگاپیکسل خواهد داشت و از دریچه دیافراگم f/1.75 بهره می برد. در بخش جلویی این دستگاه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 تصاویر کاربران را ثبت می کند. باتری مورد استفاده در این گوشی هوشمند احتمالا ظرفیتی برابر با 5000 میلی آمپر ساعت خواهد داشت.

در حالی که شرکت موتورولا خبر برگزاری مراسم خود در تاریخ 19 آوریل را منتشر کرده است، اطلاعاتی در رابطه با محصولات حاضر در این مراسم را در اختیار رسانه ها قرار نداده است. انتظار می رود در این تاریخ علاوه بر موتو G6، موتو G6 پلی و موتو G6 پلاس با موتو E5 پلاس نیز ملاقات کنیم.

ارسال نظر