مشخصات کامل محصولات سری موتو E5 افشا شد؛ باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر اچ دی پلاس

رسانه کلیک - موتورولا قصد دارد در آینده نزدیک از محصولات سری موتو E5 رونمایی کند. به تازگی مشخصات کامل گوشی های هوشمند Moto E5 در فضای مجازی منتشر شد.

مشخصات کامل محصولات سری موتو E5 افشا شد؛ باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر اچ دی پلاس

امسال موتورولا از نسل جدید محصولات سری G و E خود رونمایی می کند. مشخصات کامل گوشی های هوشمند سری Moto E5 اخیرا فاش شده است. بر اساس اطلاعات جدید این سری از محصولات موتورولا دارای سه گوشی هوشمند است.

موتورولا قصد دارد از سه گوشی هوشمند موتو E5، موتو E5 پلاس و موتو E5 پلی رونمایی کند. از میان این سه دستگاه گوشی موتو E5 پلاس با قیمت بالاتری به فروش می رسد و از مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می برد. این گوشی هوشمند به نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده و در دو نسخه با حافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایت به فروش می رسد.

این گوشی هوشمند از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.75 بهره می برد و همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 تصاویر کاربران را ثبت می کند. باتری مورد استفاده در این محصول ظرفیتی برابر با 5000 میلی آمپر دارد.

نسخه استاندارد این سری، Moto E5 دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن اچ دی است. استفاده از این رزولوشن نشان از نسبت تصویر 16:9 صفحه نمایش این دستگاه دارد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3028 میلی آمپری اشاره کرد.

موتو E5 پلی ارزان ترین نسخه در میان محصولات این سری به حساب می آید. نمایشگر مورد استفاده در این گوشی هوشمند اندازه ای برابر با 5.2 اینچ و رزولوشن 720p دارد. انتظار می رود این محصول به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. بر اساس اعلام این منبع، باتری مورد استفاده در این دستگاه ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان معرفی و عرضه محصولات جدید سری G و سری E این شرکت چند ملیتی آمریکایی منتشر نشده است.

ارسال نظر