موتورولا از Moto G5S و G5S Plus رونمایی کرد

رسانه کلیک - شرکت موتورولا رسما از دو گوشی هوشمند خود یعنی Moto G5S و G5S Plus پرده‌برداری کرد.

موتورولا از Moto G5S و G5S Plus رونمایی کرد

شرکت موتورولا و لنوو امروز از دو مدل گوشی میان رده‌ای خود تحت عنوان‌های موتو G5S و G5S پلاس رسما رونمایی کردند. این دو مدل در واقع مدل‌‌های ارتقا یافته و افزایشی Moto G5 و Moto G5 Plus هستند که در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ و در نمایشگاه MWC معرفی و عرضه شدند. از جمله‌های ویژگی‌های ارتقا یافته مدل‌های موتو G5S و G5S پلاس می‌توان به دوربین‌ها و برخی دیگر از ویژگی‌های سخت‌افزاری اشاره کرد.

1th pic

Moto G5S

این گوشی هوشمند از نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی برخوردار است. یک اسکنر اثرانگشت که درون دکمه ی هوم تعبیه شده، در پنل جلویی دستگاه قرار دارد. این گوشی هوشمند نیز همانند موتو جی ۵ به اسنپدراگون ۴۳۰ هشت هشت هسته ای مجهز شده است. یک رم ۳ گیگابایتی و حافظه ی ۳۲ گیگابایتی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده که با نصب میکرو اس دی کارت، تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش می یابد. گوشی موتو جی ۵ اس پلاس از اندروید ۷.۱ نوقا و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد. موتو جی ۵ با باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی همراه بود. آپگرید دیگری که این موبایل انجام شده، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم گسترده f/2.0 است که یک فلاش LED نیز در کنار آن قرار دارد. کیفیت ضبط ویدیو همچنان به فول اچ دی محدود است. این حداکثر کیفیتی است که توسط اسنپدراگون ۴۳۰ پشتیبانی می شود. دوربین سلفی زاویه گسترده ۵ مگاپیکسلی نیز با دیافراگم گسترده f/2.0 همراه شده است؛ علاوه بر این، یک فلاش LED نیز برای سلفی های بهتر در تاریکی در کنار آن قرار دارد. این موبایل در دو گزینه ی رنگی خاکستری تیره و طلایی و با قیمت ۲۴۹ یورو عرضه می شود.

Moto G5S Plus

از جمله مشخصات گوشی هوشمند موتو G5S پلاس می‌توان به این موارد اشاره کرد: یک دوربین دوگانه (دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی که یکی از آن‌ها تصاویر رنگی ثبت می‌کند و دیگری تصاویر سیاه و سفید می‌گیرد) بر روی قاب پشتی این گوشی نقش خواهد بست و یک دوربین سلفی آپگرید شده به ۸ مگاپیکسلی (از ۵ مگاپیکسل) نیز در قسمت جلویی محصول و درست در بالای نمایشگر ۵٫۵ اینچی موتو جی ۵ اس پلاس به چشم می‌خورد. به طور کلی این گوشی کمی بزرگتر از نسخه استاندارد خود است. در مقایسه با موتو جی ۵ پلاس باید گفت که آن محصول از بدنه‌ای پلاستیکی، دوربین تک لنز ۱۲ مگاپیکسلی و یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی برخوردار بود. به نقل از بلس، دوربین دوگانه جدید این گوشی قادر به ارائه قابلیتی شبیه به افکت بوکه، جابجایی پس زمینه و فیلتر انتخابی سیاه و سفید است. با استفاده از این قابلیت‌ها، کاربران ابتکار عمل بیشتری را در اختیار خواهند داشت. این مشخصات به کنار، سخت افزار موتو جی ۵ اس پلاس با نسل فعلی این محصول یکسان است. وضوح نمایشگر همچنان ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل است و گوشی از یک چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ همراه با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی قدرت می‌گیرد. هرچند این پردازنده و چنین میزان رمی برای استفاده روزمره کافی به نظر می‌رسد، اما نمی‌توان انتظار داشت بازی های سنگین سه بعدی به ظرافت و سرعت گوشی های بالارده بازار اجرا شوند. ظرفیت باتری در این مدل ارتقا نیافته و به ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت اکتفا کرده است. گوشی موتو جی ۵ اس پلاس نیز در رنگ های خاکستری تیره و طلایی عرضه می شود. این دستگاه از تاریخ ۱۸ آگوست (۲۷ مردا) و با قیمت ۲۹۹.۹۹ یورو به فروش می رسد. پیش فروش آن در حال حاضر در وب سایت آمازون در دسترس قرار دارد. فروشنده های دیگر نیز به سرعت روند پیش فروش را آغاز خواهند کرد.

ارسال نظر