گوشی موتو G6 پلاس با پردازنده اسنپدراگون 660 به گیک بنچ وارد شد

رسانه کلیک - موتورولا در تاریخ 19 آوریل مراسمی را برای رونمایی از گوشی های هوشمند جدید خود برگزار خواهد کرد. موتو G6 پلاس یکی از گوشی هایی است که در این مراسم معرفی می شود.

گوشی موتو G6 پلاس با پردازنده اسنپدراگون 660 به گیک بنچ وارد شد

نسل سوم گوشی های سری G موتورولا در مراسمی در تاریخ 19 آوریل معرفی می شود ( گوشی های سری موتو G6 موتورولا 19 آوریل رونمایی می شوند ). امسال موتورولا تصمیم گرفته است از سه نسخه مختلف رونمایی کند که گوشی های موتو G6، موتو G6 پلی و موتو G6 پلاس را شامل می شود. در میان این سه دستگاه گوشی هوشمند موتو G6 پلاس نسبت به دو نمونه دیگر از مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می برد.

به تازگی این محصول موتورولا در گیک بنچ حضور پیدا کرده است که برخی از مشخصات آن را در اختیار ما قرار می دهد. برخلاف برخی شایعات و گزارشات که در گذشته به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 630 در این دستگاه اشاره کرده بودند، بر اساس گیک بنچ قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 تامین خواهد کرد ( مشخصات محصولات سری G6 موتورولا قبل از رونمایی رسمی منتشر شد ).

موتورولا برای این محصول خود 4 گیگابایت رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.0 در نظر گرفته است. در رابطه با ذکر پردازنده اسنپدراگون 660 در گیک بنچ باید به گوشی اچ تی سی U11 لایف اشاره کرد.

موتو G6 پلاس

اچ تی سی U11 لایف قبل از معرفی در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده بود و بر اساس آن قدرتش را پردازنده اسنپدراگون 660 تامین می کرد ولی در زمان معرفی مشخص شد که اچ تی سی برای این محصول خود پردازنده اسنپدراگون 630 را در نظر گرفته است.

در همین راستا انتظار می رود که موتو G6 پلاس به پردازنده اسنپدراگون 630 مجهز شود و اطلاعات ثبت شده در رابطه با پردازنده این دستگاه در گیک بنچ اشتباه باشد. این محصول موتورولا در بنچمارک گیک بنچ در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 866 و در بخش چند هسته ای امتیاز 4123 را کسب کرده است.

بر اساس گزارشات این دستگاه در نسخه ای مجهز به 6 گیگابایت نیز معرفی می شود که مسلما باید در این بنچمارک امتیازهای بالاتری را به نام خود ثبت کند. از دیگر مشخصات موتو G6 پلاس می توان به نمایشگر 5.93 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، دوربین اصلی دوگانه 12 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 3200 میلی آمپری اشاره کرد.

ارسال نظر