موتورولا موتو G6 و برادرانش به صورت رسمی معرفی شدند

رسانه کلیک - پس از انتشار گزارش های فراوان، گوشی های موتورولا موتو G6، موتورولا موتو G6 پلی و موتو G6 پلاس به صورت رسمی رونمایی شد. هر سه محصول جدید موتورولا مجهز به نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 هستند.

موتورولا موتو G6 و برادرانش به صورت رسمی معرفی شدند

موتورولا پس از مدت ها انتظار از گوشی های سری موتو G6 در بزریل رونمایی کرد. نسل ششم گوشی های G6 دارای سه عضو شامل موتو G6، موتو G6 پلی و موتو G6 پلاس است. تمامی این محصولات از طراحی جدیدی بهره می برند و به نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 مجهز شده اند.

موتورولا موتو G6

موتو G6 دارای نمایشگر 5.7 اینچی است که از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. این دستگاه در پخش جلویی و پشتی خود توسط شیشه گوریلا گلس 3 محافظت می شود. موتورولا برای تامین قدرت این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 450 کمک گرفته است.

محصول جدید موتورولا در دو نسخه مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می شود. در پایین نمایشگر این دستگاه سنسور اثر انگشت قرار گرفته است که کاربر می تواند از آن برای کنترل دستگاه نیز استفاده کند.

در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی خودنمایی می کند. در بخش جلویی این دستگاه از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده شده که از فلاش LED بهره می برد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.0 ، بلوتوث نسخه 4.2، پورت USB Type-C و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پیشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد.

موتورولا موتو G6 پلی

این محصول موتورولا به نمایشگر 5.7 اینچی مجهز شده که از رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد. قدرت موتورولا موتو G6 پلی را چیپست اسنپدراگون 430 تامین می کند. این دستگاه در دو نمونه مجهز به 2/3 گیگابایت رم و 16/32 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای سنسور تکی 13 مگاپیکسلی است. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED، باتری 4000 میلی آمپری و سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی اشاره کرد.

موتورولا موتو G6 پلاس

موتو G6 پلاس قدرتمندترین عضو سری G6 محسوب می شود که به همراه نمایشگر 5.9 اینچی ابعاد بزرگتری نسبت به برادران خود دارد. در این دستگاه از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 630 استفاده شده است. این دستگاه در دو نسخه به همراه 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد.

دوربین اصلی این دستگاه به صورت دوگانه بوده که از سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد. نمونه 12 مگاپیکسلی دارای دریچه دیافراگم f/1.7 است. دوربین اصلی این محصول که به فناوری دوآل پیکسل برای فوکوس خودکار مجهز شده می تواند ویدیو با رزولوشن 4K ضبط کند.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED، باتری کم حجم 3200 میلی آمپر ساعتی، سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر، پورت USB Type-C و بلوتوث نسخه 5.0 دیگر مشخصات این محصول را تشکیل می دهند.

قیمت و زمان عرضه موتورولا موتو G6

هم اکنون این محصولات در کشور برزیل قابل خریداری هستند و کاربران ساکن در مکزیک نیز می توانند از هفته آینده آن ها را تهیه کنند. در کشورهای آمریکا شمالی تنها نسخه های موتو G6 و موتو G6 پلی در هفته اول مه عرضه می شوند.

قیمت در نظر گرفته شده برای موتورولا موتو G6 پلاس برابر با 300 یورو است. دو نسخه دیگر، موتو G6 و موتو G6 پلی به ترتیب با قیمت 250 یورو/ 249 دلار و 200 یورو/ 199 دلار به فروش می رسند.

ارسال نظر