گوشی Moto Z3 Play به سنسور اثر انگشت مجاور و دوربین دوگانه مجهز می شود

رسانه کلیک - رندرهای جدیدی که از گوشی Moto Z3 Play منتشر شده است، حکایت از وجود دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت قرار گرفته در کناره بدنه این دستگاه دارد.

گوشی Moto Z3 Play به سنسور اثر انگشت مجاور و دوربین دوگانه مجهز می شود

همانطور که می دانید شرکت لنوو توانست در نهایت موتورولا را تصاحب کرده و به این ترتیب قادر به تولید گوشی هایی با برند موتو باشد. این کمپانی ظاهرا در سال جاری بسیار فعال خواهد بود و قصد دارد تا چند گوشی مختلف را روانه بازار کند که اولین محصول آن، امروز در کشور برزیل رونمایی می شود. در کنار آن، لنوو قصد دارد تا ظرف چند ماه آینده پرچمدار بعدی خود، موتو زد 3 را در کنار محصول مقرون به صرفه، یعنی گوشی Moto Z3 Play به دنیای تکنولوژی معرفی کند.

در رندرهای جدیدی که از موتو زد 3 پلی منتشر شده، شاهد قابلیت های جدیدی هستیم که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

همانطور که پیش بینی می شد، محصول جدید موتورولا با نسبت تصویر 18:9 که این روزها به یک استاندارد میان سازندگان تلفن های هوشمند تبدیل شده، همراه خواهد بود. چنین اتفاقی با کم کردن حاشیه های بالا و پایین نمایشگر میسر شده است. در قسمت بالای صفحه نمایش، شاهد قرارگیری دوربین سلفی به همراه اسپیکر و برخی موارد دیگر مانند سنسور مجاورت هستیم. در پایین آن مثل همیشه، انتظار قرارگیری لوگوی موتورولا را داریم که در کنار آن نیز یک میکوروفون قرار گرفته است.

در قسمت پشت بدنه، تغییرات آنچنان زیادی را مشاهده نمی کنیم. بد نیست بدانید که بدنه گوشی Moto Z3 Play از جنس شیشه خواهد بود و به این ترتیب، قابلیت بهره گیری از شارژ‌ وایرلس برای این محصول فراهم می شود. چیزی که به وضوح در تصاویر رندر شده این تلفن هوشمند مشخص است، ماژول دایره ای قرار گرفته در بالای بدنه است که دوربین و فلاش LED دوگانه را در خود جای داده است. به عنوان یک نکته جالب، باید به این موضوع اشاره کنیم که هیچ گونه بریدگی دیگری برای قرارگیری سنسور اثر انگشت در پشت بدنه دیده نمی شود. به این ترتیب به نظر می رسد که این ویژگی به قسمت کناری بدنه (مانند گوشی های سونی) منتقل شده است. کمی بالاتر، دکمه های کاهش و افزایش صدا را می بینیم و دکمه پاور دستگاه نیز در طرف مقابل و سمت چپ بدنه به چشم می خورد. به عنوان نکته پایانی در بخش طراحی باید به قرارگیری درگاه ورودی USB Type-C در پایین بدنه و حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کنیم.


  • گوشی Moto Z3 Play

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی Moto Z3 Play می توان به نمایشگر 6.1 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 636، چهار گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات اشاره شده بر دوش باتری 3000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است.

از آنجا که محصول پیشین، یعنی موتو زد 2 پلی در ماه ژوئن سال گذشته رونمایی شد، می توانیم منتظر معرفی محصول جدید ظرف دو ماه آینده باشیم.

ارسال نظر