موتو Z3 پلی در تصاویر واقعی رویت شد؛ دستگاهی مجهز به دوربین اصلی دوگانه

رسانه کلیک - به تازگی تصاویر واقعی از موتو Z3 پلی در فضای وب منتشر شده که طراحی تمام صفحه این گوشی هوشمند را به نمایش می‌گذارد.

موتو Z3 پلی در تصاویر واقعی رویت شد؛ دستگاهی مجهز به دوربین اصلی دوگانه

از اوایل سال جاری میلادی شاهد انتشار اطلاعات در رابطه با موتو Z3 پلی بوده ایم. در گذشته برخی از مشخصات اصلی دستگاه توسط FCC در اختیار ما قرار گرفته بود. امروز تصاویر واقعی از این دستگاه منتشر شده که طراحی آن را به نمایش می گذارد.

در این تصاویر دستگاهی با شماره مدل XT1929 مشاهده می شود که با شماره مدل منتشر شده توسط FCC یکسان است. با توجه به این موضوع موتو Z3 پلی در این تصاویر خودنمایی می کند.

در بخش بالایی نمایشگر دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه قرار گرفته است. اطلاعات گذشته به استفاده از فلاش LED برای دوربین سلفی اشاره کرده بودند با این حال کیفیت تصاویر منتشر شده به گونه ای نیست که بتوان صحت آن را تایید کرد.

در بخش زیرین نمایشگر برند موتورولا حضور دارد. بر اساس تصویری که از مشخصات این دستگاه منتشر شده موتورولا سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 را برای محصول آینده خود در نظر گرفته است. با توجه به طراحی نمایشگر می توان به نسبت تصویر 18:9 آن پی برد.

شایعات منتشر شده تا به امروز خبر از استفاده از نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس در موتو Z3 پلی می دهند. در بخش پشتی این گوشی هوشمند از دوربین اصلی دوگانه به همراه فلاش LED دوگانه استفاده شده است.

پنل پشتی این دستگاه جنس شیشه ای داشته و در پایین آن کانکتور 16 پینی برای اتصال موتومادها در نظر گرفته شده است. یکی از نکات جالب در این تصاویر عدم وجود سنسور اثر انگشت بر روی پنل جلویی و پشتی محصول آینده موتورولا است. شایعات به قرارگیری این اسکنر بر روی لبه کناری دستگاه اشاره کرده بودند.

بر اساس شایعات این اسمارت فون به پردازنده اسنپدراگون 636 ، 3/4 گیگابایت رم، 32/64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، دوربین اصلی دوگانه 12 و 8 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرده بودند. انتظار می رود از این دستگاه در ماه ژوئن رونمایی شود.

ارسال نظر