تصمیم عجیب موتورولا برای توقف پروژه تولید گوشی Moto X5

رسانه کلیک - بر اساس گزارشات جدید، ظاهرا موتورولا طبق یک تصمیم ناگهانی و جنجالی، تصمیم گرفته تا تولید گوشی Moto X5 را کنسل کند.

تصمیم عجیب موتورولا برای توقف پروژه تولید گوشی Moto X5

از آنجا که موتو ایکس 4 با اقبال عمومی مواجه شد، به نظر می رسید که موتورولا این روند موفقیت آمیز را با گوشی Moto X5 ادامه دهد. جالب است بدانید که حتی مشخصات سخت افزاری این دستگاه نیز اوایل سال جاری (ماه ژانویه)در رسانه ها منتشر شد. با این حال اگر گزارشات جدید سایت های خبری صحت داشته باشد، شرکت موتورولا که چندی پیش توسط لنوو خریداری شد، تصمیم گرفته تا پروژه تولید گوشی Moto X5 را کنسل کند!

در ادامه این گزارش آمده است که کمپانی یاد شده همچنین اهداف خود پیرامون مودهای موتو (اوازم جانبی ماژولار برای گوشی های سری Z) را تغییر داده است. ازین پس موتورولا به جای تولید مودهای موتو که در فروشگاه های خاص عرضه می شود، روی محصولاتی سودآور تمرکز می کند.

بعد از کنسل شدن پروژه گوشی موتو ایکس 5، شرکت خریداری شده توسط لنوو هم و غم خود را روی سه محصول پرطرفدار خود می گذارد: Moto G ،Moto E و Moto Z. احتمالا محصولات سری X این شرکت در آینده ای نزدیک، مجددا به بازار برگردد.

موتورولا در گزارشی رسمی اعلام کرد:

اواخر سال 2017 شرکت لنوو تصمیماتی را اتخاذ نمود که طی آن، ما قصد داریم تا عملیات اجرایی خود در شهر شیکاگو را کم کرده و آن را به 50٪ حال حاضر برسانیم. اما باید بگوییم که این روند، روی سری Z محصولاتمان تأثیر نخواهد گذاشت.

هم اکنون موتورو در حال آماده شدن برای عرضه نسل آینده گوشی های سری G است. آنها قصد دارند تا سه مدل را معرفی کنند: Moto G6، موتو جی 6 پلاس و G6 Play. در کنار آنها، سه مدل تلفن هوشمند از سری E نیز معرفی خواهند شد: Moto E5، موتو ای 5 پلاس و E5 Play.

باید بگوییم که در حال حاضر، متأسفانه اطلباعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه محصولات سری E5 و G6 در دسترس نیست. اما از آنجا که سری E4 موتورولا در ماه ژوئن سال گذشته معرفی شد، لذا انتظار آن می رود که سری E5 و G6 در نیمه دوم سال جاری رونمایی شود.

ارسال نظر