گوشی موتو C2 اولین دستگاه موتورولا با سیستم عامل اندروید Go

رسانه کلیک - موتورولا سالانه محصولات زیادی را روانه بازارهای جهانی می کند. بر اساس جدیدترین اطلاعات، گوشی موتو C2 به سیستم عامل اندروید Go مجهز می شود.

گوشی موتو C2 اولین دستگاه موتورولا با سیستم عامل اندروید Go

در افشاگری های گذشته شاهد انتشار اطلاعاتی در رابطه با محصول جدید موتورولا مجهز به سیستم عامل اندروید One بوده ایم. بر اساس شایعات این دستگاه با نام وان پاور در دست توسعه قرار دارد ( مشخصات موتورولا وان پاور لو رفت؛ دوربین اصلی دوگانه و نمایشگر 6.2 اینچی ).

بر اساس تاییدیه ای که به تازگی در اینترنت منتشر شده موتورولا در حال توسعه اولین گوشی هوشمند خود مجهز به سیستم عامل اندروید Go است. این دستگاه دارای شماره مدل XT1920 بوده و تاییدیه ECC را دریافت کرده که امکان فروش این دستگاه در برخی بازارهای اروپایی و آسیایی را فراهم می کند.

این گوشی به تازگی موفق به کسب تاییدیه FCC نیز شده است. در حال حاضر در رابطه با طراحی این گوشی هوشمند اطلاعاتی منتشر نشده است با این شاهد انتشار برخی از مشخصات این محصول هستیم.

[lightgallery images="173721,173722,173723,173724"]

محصول آینده موتورولا به 1 گیگابایت رم به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. انرژی این اسمارت فون را یک باتری با ظرفیتی در محدوده 2000 تا 2100 میلی آمپر ساعت تامین می کند و به شبکه ارتباطی LTE مجهز شده است. انتظار می رود ابعاد نمایشگر این دستگاه در محدوده 5 تا 5.2 اینچ قرار بگیرد.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با تاریخ معرفی این گوشی هوشمند منتشر نشده است. در ماه گذشته اطلاعاتی در رابطه با گوشی موتو C2 در اینترنت منتشر شد. این احتمال وجود دارد که XT1920 گوشی موتو C2 باشد.

در سال گذشته موتورولا گوشی موتو C را معرفی کرد. این دستگاه از 1 گیگابایت حافظه رم بهره می برد و در دو نسخه مجهز به 8 و 16 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می گیرد. گوشی موتو C2 می تواند لقب اولین محصول موتورولا مجهز به سیستم عامل اندروید Go را تصاحب کند ( از سیستم عامل اندروید Go چه می دانید؟ ).

ارسال نظر