پردازنده گوشی های موتو E5 و E5 پلاس توسط FCC تأیید شد

رسانه کلیک - بر اساس مدارکی که به تازگی توسط FCC منتشر شده، برخی ویژگی های پردازنده گوشی موتو E5 و E5 پلاس به تأیید رسیده است.

پردازنده گوشی های موتو E5 و E5 پلاس توسط FCC تأیید شد

چند وقتی است که مطلع شده ایم کمپانی موتورولا قصد دارد تا از دو گوشی موتو E5 و مدل پلاس آن رونمایی کند و سبک طراحی آن نیز اخیرا لو رفته بود. بعد از تأیید شدن رنگ بندی این دو محصول، حالا شاهد انتشار مشخصات پردازنده آنها توسط FCC هستیم.

به نگاهی به این مدارک، متوجه می شویم که دستگاه ها بر اساس شماره ساخت آنها لیست شده اند. اولین گزینه که مطمئنا گوشی موتو E5 است، با نام XT-1924-4 و XT-1924-5 شناخته می شود که به پردازنده 4 هسته ای اسنپدراگون 425 با توان 1.2 گیگاهرتز مجهز است. مانند شرایط معمول، پردازنده گرافیکی Adreno 308 نیز همراه محصول کوالکام در این تلفن هوشمند قرار خواهد گرفت. گوشی Moto E5 پلاس که با شماره ساخت XT 1924-3 شناخته می شود، از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 430 با توان 1.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 505 بهره مند است ( مشخصات گوشی موتو E5 پلاس در گیک بنچ ظاهر شد ).

گوشی موتو E5

اگرچه گوشی موتو E5 و مدل پلاس با سایزهای مختلف عرضه می شوند، اما هر دو به نمایشگری با نسبت تصویر 18:9 مجهز خواهند بود. یکی دیگر از مواردی که باعث تمایز دو محصول موتورولا از یکدیگر می شود، سایز باتری آنهاست که به ترتیب 2800 و 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. به عنوان شباهت گوشی های جدید می توان به برخورداری از سیستم عامل اندروید اوریو به صورت پیش فرض اشاره کرد.

تا به این لحظه اطلاعاتی در مورد تاریخ معرفی گوشی Moto E5 و مدل پلاس آن ذکر نشده، اما با توجه به این که شرکت آمریکایی یاد شده قصد دارد تا رویدادی را روز جمعه هفته جاری در کشور برزیل برای معرفی خط تولید G6 برگزار کند، لذا انتظار می رود که تلفن هوشمند مقرون به صرفه موتو E5 و برادر بزرگتر آن نیز در این مراسم معرفی شوند.

ارسال نظر