گوشی های سری موتو G6 موتورولا 19 آوریل رونمایی می شوند

رسانه کلیک - تا به امروز گزارشات زیادی در رابطه با گوشی های سری موتو G6 در اینترنت منتشر شده است. براساس دعوتنامه ای جدید، موتورولا 19 آوریل طی مراسمی در برزیل گوشی های سری جی 6 خود را به جهان معرفی می کند.

گوشی های سری موتو G6 موتورولا 19 آوریل رونمایی می شوند

از چندین ماه پیش تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با گوشی های سری موتو G6 موتورولا در فضای مجازی منتشر شده است. با توجه به انتشار حجم زیاد اطلاعات در رابطه با این محصولات و همچنین دریافت تاییدیه توسط آن ها در گذشته نه چندان دور، انتظار می رود که در آینده نزدیک از آن ها رونمایی شود ( مشخصات محصولات سری G6 موتورولا قبل از رونمایی رسمی منتشر شد ).

موتورولا قصد دارد به عنوان اولین دستگاه های میان رده خود در سال 2018 از سه گوشی هوشمند رونمایی کند. این اسمارت فون ها موتو G6، موتو G6 پلاس و موتو G6 پلی نام دارند. به تازگی یک دعوتنامه در برزیل منتشر شده که مربوط به شرکت موتورولا است. این مراسم در تاریخ 19 آوریل برگزار می شود و بر اساس گزارشات در آن از گوشی های سری موتو G6 رونمایی می شود.

بر اساس گزارشات و شایعات گذشته موتو G6 پلی در میان محصولات سری G6 از مشخصات فنی پایین تری بهره می برد. در این دستگاه از نمایشگر 5.7 اینچی با فناوری IPS LCD و نسبت تصویر 18:9 استفاده خواهد شد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به پردازنده اسنپدراگون 430، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپری اشاره کرد.

دستگاه دیگر از این سری موتو G6 نام دارد که این مدل به صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود. موتورولا برای این محصول خود پردازنده اسنپدراگون 450، 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 3 و 4 گیگابایت رم، دوربین اصلی دوگانه 12 و 5 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است.

در نهایت موتو G6 پلاس به نمایشگر 5.93 اینچی با نسبت تصویر 18:9، 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 3 و 4 گیگابایت رم و دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود.

در حال حاضر موتورولا در رابطه با محصولاتی که در این مراسم معرفی می شوند، اطلاعاتی را منتشر نکرده است. با این وجود با توجه به کشوری که مراسم در آن برگزار می شود انتظار می رود که با گوشی های سری موتو G6 روبه‌رو شویم.

ارسال نظر