گوشی هوشمند موتو Z3 پلی به صورت رسمی معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت موتورولا از اسمارت فون میان رده جدید خود رونمایی کرد. گوشی هوشمند موتو Z3 پلی به پردازنده اسنپدراگون 636 و 4 گیگابایت رم مجهز شده است.

گوشی هوشمند موتو Z3 پلی به صورت رسمی معرفی شد

گوشی هوشمند موتو Z3 پلی به صورت رسمی معرفی شد. موتورولا از این دستگاه یکسال پس از معرفی موتو Z2 پلی رونمایی کرده است. این محصول همانند نسل های گذشته خود از موتو مادها پشتیبانی می کند.

موتو زد 3 پلی از پنل های پشتی و جلویی شیشه ای بهره می برد که توسط شیشه گوریلا گلس 3 محافظت می شوند. موتورولا این محصول خود را به فریم فلزی مجهز کرده است.

گوشی هوشمند موتو Z3 پلی از ابعاد تقریبا یکسانی با نسل های گذشته خود بهره می برد با این حال دارای نمایشگر 6 اینچی است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 2160 × 1080 پیکسل بوده و از فناوری سوپر امولد بهره می برد.

موتورولا حاشیه های اطراف نمایشگر این دستگاه را کاهش داده است. بر روی لبه پایینی صفحه نمایش شاهد حضور نام شرکت موتورولا هستیم. به علت طراحی تمام صفحه سنسور اثر انگشت موتو زد 3 پلی به سمت راست منتقل شده است.

قدرت این اسمارت فون را پردازنده اسنپدراگون 636 تامین می کند. این تراشه از 8 هسته پردازشی Kryo 260 و پردازنده گرافیکی آدرنو 509 بهره می برد. این دستگاه در دو نسخه مجهز به 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود که هر دو دارای 4 گیگابایت حافظه رم هستند.

این دو دستگاه به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده که از سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی بهره می برند. سنسور 12 مگاپیکسلی دارای دریچه دیافراگم f/1.7 است. موتورولا برای دوربین موتو Z3 پلی فوکوس دوآل پیکسل به همراه فلاش LED دوگانه در نظر گرفته است.

در بخش جلویی یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد. این محصول فاقد جک 3.5 میلی متری صدا است با این حال درون جعبه آن مبدل قرار دارد. باتری این اسمارت فون دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

این دستگاه در نسخه آنلاک خود به همراه ماد باتری قیمتی برابر با 499 دلار دارد. در آینده اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت این دستگاه در کشورهای مختلف منتشر خواهد شد.

ارسال نظر