مشخصات موتورولا وان پاور لو رفت؛ دوربین اصلی دوگانه و نمایشگر 6.2 اینچی

رسانه کلیک - مشخصات موتورولا وان پاور در فضای مجازی منتشر شده است. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 636 و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز می شود.

مشخصات موتورولا وان پاور لو رفت؛ دوربین اصلی دوگانه و نمایشگر 6.2 اینچی

به تازگی اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی موتورولا One Power فاش شده است. مشخصات موتورولا وان پاور تفاوت چندانی با گزارش های گذشته ندارد.

علاوه بر مشخصات موتورولا وان پاور شاهد انتشار رندری از این گوشی هوشمند نیز هستیم. موتورولا One Power یک دستگاه میان رده محسوب می شود که از سیستم عامل اندروید One بهره می برد.

بر اساس مشخصات منتشر شده محصول آینده موتورولا به نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن 1080 × 2280 پیکسل مجهز می شود. این گوشی هوشمند همانند اکثر محصولات جدید دارای برش نمایشگر است.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد. انتظار می رود در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی قرار بگیرد. سنسور 12 مگاپیکسلی دارای دریچه دیافراگم f/1.8 بوده و سنسور 5 مگاپیکسلی از دریچه دیافراگم f/2.0 بهره می برد.

قدرت گوشی موتورولا وان پاور را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 636 تامین می کند. این چیپست دارای 8 هسته پردازشی Kryo 260 بوده و از پردازنده گرافیکی آدرنو 509 بهره می برد.

این تراشه شرکت کوالکام در اواخر سال 2017 معرفی شد و تا به امروز قدرت محصولات زیادی را تامین کرده است. موتورولا به تازگی از گوشی موتو Z3 پلی رونمایی کرده که به پردازنده اسنپدراگون 636 مجهز شده است ( گوشی هوشمند موتو Z3 پلی به صورت رسمی معرفی شد ).

موتورولا گوشی جدید خود را به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می کند. بر اساس اطلاعات جدید در این محصول از یک باتری 3780 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 به صورت پیش فرض در این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان معرفی این گوشی هوشمند منتشر نشده است با این حال انتظار می رود تا قبل از پایان تابستان موتورولا وان پاور معرفی و روانه بازار شود.

ارسال نظر