نسل آینده آیفون ایکس با قیمت پایه 899 دلار عرضه می شود

رسانه کلیک - اپل در سال 2017 از آیفون 10 با قیمت بسیار بالایی رونمایی کرد. بر اساس گزارشاتی که به تازگی منتشر شده است این احتمال وجود دارد که نسل آینده آیفون ایکس قیمت پایه ای برابر با 899 دلار داشته باشد.

نسل آینده آیفون ایکس با قیمت پایه 899 دلار عرضه می شود

در حالی که اپل در نیمه دوم سال 2018 از آیفون های جدید خود رونمایی خواهد کرد، گزارشات و شایعات زیادی در رابطه با این محصولات در فضای مجازی منتشر می شود. جدیدترین گزارش در رابطه با نسل آینده آیفون ایکس توسط یکی از تحلیلگران RBC Capital Markets منتشر شده است.

بر اساس گفته Amit Daryanani، نسل آینده آیفون ایکس با قیمت پایه 899 دلار روانه بازار می شود. نسخه بزرگتر این دستگاه با نام آیفون X پلاس نیز دارای قیمت پایه 999 دلار خواهد بود ( ظاهر پنل جلویی گوشی آیفون ایکس پلاس در تصویری جدید لو رفت ).

Daryanani به علت موفقیت کم آیفون 10 با قیمت پایه 999 دلار پیش بینی کرده است که اپل برای دستیابی به فروش بیشتر نسل بعدی این دستگاه را با قیمت کمتری در اختیار خریداران قرار می دهد. آیفون X گران ترین آیفون تولیدی اپل تا به امروز است و بسیاری از کارشناسان فروش نه چندان مناسب آن را مربوط به قیمت بالای آن می دانند.

این تحلیلگر معتقد است که اپل با کاهش 100 دلاری قیمت نسل آینده آیفون ایکس می تواند کاربران بیشتری را ترغیب به خرید این گوشی هوشمند کند. بر اساس شایعات اپل امسال از نسخه دیگر آیفون X نیز رونمایی خواهد کرد که دارای نمایشگر 6.5 اینچی است. گزارش جدید قیمت پایه این دستگاه را 999 دلار تخمین زده است.

اگرچه بسیاری از گزارشات به فروش کمتر از انتظار آیفون X اشاره می کنند ولی تا به امروز اپل گزارشی در رابطه با انتظارات خود از فروش این دستگاه منتشر نکرده است. برخی از گزارشات و شایعات به این موضوع اشاره می کنند که اپل در سال آینده حاشیه سود خود برای هر دستگاه را کاهش می دهد تا به فروش بیشتری دست پیدا کند.

ارسال نظر